Oh, I....

Aaaaaj min ryyygg.... MÅSTE be om att få nåt smärtstillande för ryggen utskrivet.
Känner att jag behöver det nu med det jobbet jag har. Men jag tycker ändå det är
skitkul att jobba, men det KÄNNS att jag jobbar också! Mindre kul. Men. Well.

"Oh, eh... I... oh. Eh. Oh." 




S-a-k-n-a-r. Trött i fötterna. Har tinat lax. Ska laga middag.
Sitta i soffan framför tv:n tills jag inte orkar mer. Typ.
Imorgon tvättar jag mellan 12 och 16, och sen är det STYRELSEMÖTE
mellan typ 18 och 23? I wonder where, men säkert på vanliga stället...

Jag orkar inte ens författa ett intressant inlägg!! Äh vem bryr sig.



Bästa citatet från jobbet förresten, av liten kille:

- "Åh kolla, Kung Fru Panda!"
^^
 

Postat av: Lajl

sv: fototapet? nej, du menar nog tavlan som står lutad mot väggen, för att den inte satts upp än. för jag är så velig när det gäller spik o borr i väggen när jag lixom inte är säker på VILKEN vägg jag vill ha den på o vad som såfall ska vara på de andra väggarna osv. alltså, väggarna är rätt tomma än så länge. vilket ser tomt ut. men jag måste ju vara säker. 100% säker. haha. o de är ju svårt.

2011-08-17 @ 20:48:12
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Jessica!

Tjenare!

Mamma sa att det är halv 7 i kyrkan!

Så att du vet och inte vilsar bort dig!

Hihi!

Kram

2011-08-17 @ 22:56:39
URL: http://kramtjejen.blogg.se/
Postat av: Hannah

Testa med att byta skor i första hand. Fick själv djävulskt ont i ryggen och kunde knappt böja mig fram i en vecka när jag började jobba i somras (hallå, student som sitter ner mest :P), och det hjälpte att byta. Köpte ett par skitfula foppatofflor-lookalike på stadium för 99:- och det var rena himmelriket att gå i dem ett par veckor innan rygg och ben hade vant sig vid att springa omkring. SÅ, det är mitt tips till dig :)

2011-08-18 @ 09:01:59

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0