Still feeling good...

Jag känner mig faktiskt lite hardworking just nu! Man står ju knappt stilla en sekund på jobbet.
Inte utan nåt att göra. Idag har det packats upp tusen varor typ, larmats, prismärkts, hängts upp...
Och jag står i kassan mer än jag någonsin vågat drömma om, och det går rätt bra även fast jag känner
hur stressen ibland trycker som fan där i bröstkorgen. Råkade slå in 5.000:- istället för 50:- på en vara
idag. Då vänder man sig om och säger HJÄLP! till i detta fall Sofie som stod närmast. Hahaha! Live & learn.
Det går iallafall bra, och det är kul, och jag jobbar med bra människor. Det känns skitbra. Jag är glad!

Har en timmes lunch så jag hinner gå hem och äta. Känns jättelyxigt.
Och dagen känns kanske inte lika lång då, när man hinner hem till sin egen soffa och tv och katt
och inte minst datorn... ^^ Haha. Det blir en välbehövlig paus sådär mitt på dan.

Idag slutade jag kl 17 och efter jobbet gick jag en sväng till Ica utan att egentligen behöva handla nåt.
Det slutade med ett par småblommiga ballerinaskor för 49:-, snygga servetter, Ramlösa Mango, jordgubbar,
persikor, kesella vanilj (ja ni hör ju vad jag ska snacksa på ikväll!) och mozzarella till kvällens sallad.
Har ju frysen full av aldrig sinande (?) lax, så den får bli middag ikväll. Omnomnom.


Postat av: Ph

Härligt stumpan : ))

2011-08-11 @ 18:15:01
Postat av: Lajl

Woho!! Va kul att läsa att de går bra för dej stumpan. Härligt! =)

2011-08-11 @ 23:09:07
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Carro

Åh vad massa gott du köpte :DD



Jaa de e sant... de e smart.. en sån variant kan jag ha... :D

2011-08-11 @ 23:20:55
URL: http://fluffybubble.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0