Torsdagsångest. Eller. Nåt.

Svar till Hannah - I know, jag har alldeles fel skor! ^^ På mitt jobb säljer vi två par "foppatofflor"
för en hundring, alla som jobbar där har sådana... och jag som lovat mig själv att ALDRIG äga
ett par såna! Hahaha. Vet att jag kommer bli tvungen att ge efter... ^^ Är stelopererad i ryggen
sedan 1999 så jag borde ju vara lite mer noggrann med ALLT som kan göra det bättre... : )
(fast behöver säkerligen nån form av tabletter också...) Tack för omtanken! ♥

VILKEN SEG DAG! Den började lite konstigt då jag skulle tvätta vid tolv, gick ner tio över och såg
någon annans lås på dörren. Det har aldrig hänt, och jag har bott här i 3½ år! Och hörde att det
var maskiner igång, så ingen som bara var "sen" att hämta grejer. Så jag letade efter lägenhetsnumret
och plingade på. Ingen som öppnade. Började vid det laget bli lite frustrerad och sur, och var typ i värsta
arg-lapp-tillståndet. Men så hörde jag någon gå i tvättstugedörren (den ligger precis under min lägenhet)
så jag gick ner en gång till. Där stod två tjejer i min ålder och den ena ursäktade sig massor att hon
tagit fel på dag, och hade tömt maskinerna och var på väg upp... hela golvet var fullt med vatten från
kläderna, men jag hjälpte henne med att försöka moppa undan vattnet. Är glad att hon hade kommit på
att det var fel dag, för det var långt kvar till nästa lediga tid som passade mig! Och att hon bad om ursäkt
var ju också skönt... Ida no more angry, vi hjälptes åt med vattnet och så kom jag igång med tvätten
vid halv ett istället. No harm done! Och golvet är fanimej rent där nere nu iaf... ^^

Åt nyss frukost, tio över tvåååå. Herregud. Ikväll är det möte och jag TROR vi skulle beställa mat?
Är SÅ LEDSEN över att behöva vara upptagen ikväll, eftersom jag skulle kunna infinna mig i Sthlm
annars, vilket jag ser fram emot mycket mer.... : ( Men det ska förberedas inför terminsstart och
säkert snackas en massa Show 2012, och det vill jag ju vara med på... timingen dock, not the best.
Jobbar hela denna helg och hela nästa. Så himla svårt att få ihop att ses då ju!! Makes me sad.
Är så himla rastlös och uttråkad och saknig. Och när kommer jag ha tid att åka dit och hänga i nya
lyan, typ tidigast om två veckor? NOT OKAY!


Postat av: Linna

nu har jag kollat ikapp lite o mer ska det bli.

jag har med säsmt skor på jobbet.. måste med fixa sånt men är ju så triiist. man lägger ju hellre pengar på annat ;)

kul iaf som sagt att du jobbar ida. så glad för din skull!

och skönt med tvättiden. jag hade nån som kidnappat våran för ett tag sen men blev inte lika bra utgång som eran ;)

nu ska jag läsa din blogg oftare, har saknat att läsa och se dina fina bilder!

vetdu. en dag hoppas jag att vi kan ses. för du verkar så otroligt underbar!

puss o kram Linna o ha en fiin dag babe!

2011-08-18 @ 15:32:57
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Eve

sv: jaa, hur jäkla länge ska DOM sitta kvar! Måste ringa Tom efter semestern och fixa det, ASAP!

Gjorde inte ont alls på axeln, faktiskt. Trodde det skulle vara värre. Texten är en del ur en låt med Enya, och jag bara gillar den delen i låten. :) Me and my latin. :)

2011-08-18 @ 16:58:31
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Carro

Trevliga grannar du har, då :) Remember mitt inlägg om kärringen som medvetet snott min jävla tvättid? :P Jag vill ha din granne! :P Haha...



Awh.. förstår att de känns tråkigt, så svårt att pussla ihop ibland... med förhållande när man är särbos, liksom.. hoppas du mår okej ändå iaf.. de kanske blir lättare när du kommit in i jobbet o har ditt fasta schema o haft ett tag, då kanske de blir lättare att pussla ihop?



rosa kram!

2011-08-18 @ 18:05:39
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: Lajl

jag hatar oxå "foppatofflor".. såå jävla gräsliga. förstår verkligen inte grejen med dem. så sköna är de ju inte. kan bara inte vara. köp gympadojer ist. löparskor med gele inlägg. hur sköna som helst. har jag skaffat till mitt jobb. inte de snyggaste skorna men lätt de skönaste.

2011-08-18 @ 20:21:49
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag svor på att aldrig någonsin sätta på mig ett par sådana tofflor, but I did, och nu har jag inte ont i ryggen alls. Valet av skor berodde på priset. Hade jag haft cash hade jag lätt investerat i sådana skor "Lajl" pratar om, men nu blev det inte så och jag är skitnöjd ändå :)

Du måste vara rädd om din rygg Ida! :)

2011-08-19 @ 10:40:42

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0