Utekväll igår, Eve-firande!

Jag, Hanna & Thessan firade Eve igår kväll. Först lite lätt middag på hennes uteplats på gården,
kyckling & melon & lite dricka. Jag hade bestämt mig för att inte dricka någon alkohol och hade
köpt ett alkholfritt rosé som smakade smultroncider, typ. Hade förväntat mig lite mer rosésmak!


                                    


   I present av mig & Hanna fick Eve snygga kuddar från Indiska (det var de som var så svåra att slå in,
         det var på centimetern att pappret räckte runt, haha!),
två lila ljuslyktor och så hade jag bakat
                                             snickerskakor och lagt i en presentask! Yay!


Sen märkte jag att jag började få ont i huvudet TROTS att jag inte drack, så då laddade jag upp med resorb,
två Pamol och sen blev det lite "vanligt" vin ändå. Och på krogen Bacardi Breezers & Smirnoff Ice. Men det
                       blev ingen huvudvärk iallafall, tror vi lyckades skrämma bort den! Yay!

             Okay, still @ Eve's.... Vi lyssnade på en massa asbra gammal musik och hade skitkul!











Sen vägrade vi stå i världens längsta toalettkö utan betalade istället 5:- för att få trippelkissa på torget... ^^





                   Vi hann med både All In & Stattshörnan (obs, det kom MASSOR med folk sen...)


             Det blev inget mer fotat... sen fick jag taxiskjuts hem av Petri kl 2! Thaaank yooou! : ) 
                                            (för att jag slapp GÅ hem i mina klackar!)

                                    
                                   
                                                Tack tjejorna för en trevlig kväll! ♥
 

Postat av: Eve

And it was sooooo fun! Så sjukt kul! <3

2011-08-07 @ 19:14:12
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Carro

awh.. såg roligt ut, och vad snygg du är människa!!!!

2011-08-07 @ 22:28:53
URL: http://fluffybubble.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0