Blir det kallt snart, eller?



Ida, Ida, Ida.... hur gick det HÄR till? TVÅ höstjackor köpta idag, och det är bara mitten av augusti?
Håhåjaja. I must be sick or something. Men jag kunde inte låta bli. Lade undan en skitfin jacka med
duffelknäppning på jobbet igår, skitfin & billig! Skrev jag det igår? 200 spänn kostar den bara, och
finns i grått också. Sjukt fin. Så den gick jag för att hämta idag. Och innan dess så RÅKADE jag bara
prova en kappa (typ trenchcoat möter klänning) på H&M, och jag började fan nästan grina i provhytten.
Fan, fan, fan. I fell in love. Och det var ju inte meningen!! Men så var det 10% rabatt på allt. Och det
blev 359 kronor för den. Kunde jag låta bli eller? Nä, det kunde jag inte.

Bilderna gör den inte ens rättvisa knappt!





Och här har vi den andra jackan, den lutar lite mer åt vinterhållet.




Och mer då, jag har fikat med Laura hos syrran, och sen fikat en gång till. Själv. Hos syrran.
Det verkar gå bra på fiket. Världens mysigaste! Ni måste ju kika förbi nångång!!
Fick med mig två stora bitar matpaj hem (ost/skinka & västerbotten/spenat), plus en stor
dinkelfralla, och en påse med fyra JÄTTESTORA vaniljbullar. Fick knappt in dem i frysen.
Det är värsta tetrismomentet där inne.
  



Nu ska jag rita lite! Jääävligt trött men måste. I'll be back. Maybe... ^^
Och vet ni vad jag måste göra mer? TYP SÄLJA EN MASSA GAMLA JACKOR!!! 
 
 

Postat av: ZANDRA - AUGUSTIFAMILJEN

Ja precis, jag tyckte det passade med Augustifamiljen i alla fall :)

2011-08-13 @ 20:06:17
URL: http://augustifamiljen.blogg.se/
Postat av: Lajl

Idag tyckte jag lätt att det kändes som höst här nere hos oss iaf.

2011-08-13 @ 20:14:58
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lägg upp dem i bloggen! skulle behöva en ny men hittar aldrig ngn.... och vi har rätt lika stil:)

2011-08-13 @ 21:56:11
Postat av: Carro

WOW.. jackorna är ju supersnygga... :DDD

2011-08-14 @ 00:19:41
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: Ms Stiffneck

Jag skulle gärna fika där (och bor ju nästan i närheten)! Vet du om hon säljer sådant som jag som inte kan äta mjölk och mjöl kan äta? Om inte, tipsa henne om det.

2011-08-14 @ 13:56:15
URL: http://eastneck.blogspot.com
Postat av: Ms Stiffneck

... och duffeljackan vill jag också ha. Skitsnygg!

2011-08-14 @ 13:56:39
URL: http://eastneck.blogspot.com
Postat av: Anna

För oss som inte riktigt hänger me eller känner dig, vart ligger de där mysiga fiket?

2011-08-14 @ 19:52:10

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0