Papercut & lite Q&A's... ^^

Tacorester. Gosig katt. Solsidan säsong 2. Cola.
Fint. I just miss my boyfriend... ^^






Lite kommentarsvar kommer här!

Jennifer;
Duschdraperiet till höger - eller rättare sagt båda två - är från Lagerhaus.
Det fanns i fler färger också har jag för mig, typ svart & vitt?
Vet inte om det finns kvar dock, köpte det typ 2008.. : ) Det är skitfint!

Sen vill jag även svara till de som frågat om syrrans fik!
Det ligger alltså mitt i Enköping, på Rådhusgatan 4. (My House Café & Fest)
I sortimentet kommer det att dyka upp fika även för er som är gluten-,
ägg- och laktosintoleranta! Bra va?



Nä, nu är det snart dags att sova känner jag. Fast jag börjar fan inte förrän klockan TOLV!
Värsta sköööönt. Då kan jag sova till halv elva lixom. Hmm, jag ska upp om tolv timmar.
Kanske inte måste stressa i säng med andra ord. Men är faktiskt lite trött.... en dusch först,
och så lite mer Solsidan? Jaaaaa Ida det låter ju uuunderbart... : )
 

Postat av: Lajl

sv: haha ja det har jag. ett fönster ut i trapphuset. hörs heldumt, men så är det. såklart är det inte ett glas man kan se rakt igenom utan ett sånt där bubbligt tjockt glas, typiskt badrumsfönster. det kommer blider på det. satte en blomma i fönstert. som för övrigt sitter ovanför badkaret. haha.. låter skumt mén som sagt.. bilderna får visa..



har även satt upp fåglar på väggen i sovrummet.. kommer bilder på det med. så håll utkik =)

2011-08-15 @ 23:29:19
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: S.

Verkar vara ett riktigt härligt café! :) Finns inte så många som bakar allt själva.

2011-08-16 @ 09:10:37
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Carro

awh bella sötnos!!!

2011-08-16 @ 14:14:03
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ååå, söta Du Ida :)

Tack för den "smyg"reklamen !!

Varvälintesåmycketsmygmeddetkanske blinkblink :D

Tack tack ! Från och med imorgon onsdag har vi gjädjen att presentera några nykomlingar minsann; tror det blir Snickers-rutor och rosa cupcakes !!

Om inte morgonhumöret säger något annat imorrn, vill säga ! Ha ha..

Love, Åsa.

2011-08-16 @ 22:33:56

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0