Ledig måndag!

Idag har det varit strååålande solsken hela dan, tills nu på kvällen då det brakade lös i världens
hårdaste regn som slog emot huset, blåst, blixtar och ÅSKA! Fyyy faaaan. I don't like. Blir som en
liten rädd unge. Då gosar man med lillkissen i soffan och hoppas att strömmen inte går....

Här kommer lite bilder från dagen, det blev fika med Hanna & Eve på My house!
Och som jag fikade sen då!! Megahungrig. Först dinkelfralla med skinka & grönsaker.
Sen snickerskaka OCH citronruta, och kaffe. Jupp jupp.




                                    
                        




Här kommer lite bilder som trillade bort IGÅR också.
Som när jag låg och slumrade med Bella i soffan efter jobbet.



                                   

           Kolla, hon är med överallt.. ligger där bakom mig på mattan. Min älskade lillskrutta! ♥
 

Postat av: Eve

Oh yeah! Tack för idaaaaag!!

2011-08-29 @ 22:13:10
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: johanna

haha aaaw myskatten!

2011-08-30 @ 07:11:18
URL: http://tigermysig.myshowroom.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0