Bröst, tack.

De snackar om bh:n "Genie bra" på reklamen (typ tv-shop), som ska sitta HURBRASOMHELST på ALLA,
och stödja och lyfta och forma och.... alltså seriöst. Skulle jag sätta på mig en sån skulle det vara som
att sätta en såndär vanlig sport-bh på en tolvårig pojke. Flaaaaat! Så skulle det se ut på mig! Usch.
När jag köper bh så letar jag gärna efter någon med så mycket fyllning som möjligt. Har ni sett H&M's
nya "super push up"? En sån har jag köpt. Och jag har lixom fortfarande små bröst, med den. Halleluja.

Och kom inte med "det är finare med små bröst", och "var glad att du inte har stora tunga bröst".
Jag vill inte haaa stora tunga bröst heller. Jag skulle vilja fylla ut en vanlig bh bara. Och kunna fylla
ut en vanlig Small-tröja. Cuz I don't. Jag har typ INGET. Jag vill ha ett par bröst, uhu uhu. Gnäll.
 
 

Postat av: Ida

I inlägget den 14/11 på www.jennyjanssons.com tipsar hon om en bra bh!

Kan inte kopiera inlägget när jag surfar på telen tydligen..

2011-12-05 @ 16:04:09
URL: http://asfaltblomma.blogg.se/
Postat av: Hej Ida

Hej!



Jag tog faktiskt ett lån för 2 år sedan och köpte tuttar...eller "satte in proteser"...som man FAKTISKT kan säga om man ersätter något man inte har :) Det bästa jag gjort i hela mitt liv!

Jag förstår hur du känner! Jag var platt, kände mig som en pojke, var svartsjuk/avundsjuk, blev på dåligt humör, hade dålig hållning osv osv i evigheters evighet...du fattar!

Det är bara dom närmsta som vet (har C-D kupa nu)...andra anar inget alls. Jag är inte det som visar upp dom. Detta var enbart för min egen del.

Du får gärna maila om du vill. Kram C

2011-12-05 @ 21:34:21
Postat av: Hannah

På lindex finns en bh (bombshell tror jag den heter), som har extra fyllning i. Har en vän som inte fyller ut en a-kupa ens en gång och hon är skitnöjd med den bh:n. Hon får bröst, inte stora, men ändå bröst som syns.

Värt ett besök i provhytten kanske? :)

2011-12-06 @ 09:48:38
Postat av: kattis

haha jag har en sån =)

Eftersom jag har gegantiska boobs så passar ingen bh och ingen sitter bra. Jag tycker den är ASSKÖN och älskar den. Men jag har alltid älskat toppar så för mig passar den kanon =)

2011-12-06 @ 10:12:35
URL: http://hedstrom.blogg.se/
Postat av: johanna

Testa Lindex variant som kallas "Bombshell", jag älskar dem! Där kan vi snacka vadderad BH =))

2011-12-11 @ 20:52:11
URL: http://jhnn.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0