Ett trist beslut och en fin liten överraskning!

Döm av min förvåning... när jag hade en liten påse hängandes på dörrhandtaget utanför lägenheten.
Från en av mina grannar. Fick en tår i ögat och det lättade genast upp min miserabla kväll! ♥
(...för vi pratade om just rödbetssallad när vi jobbade ihop på fiket, hur ledsen jag blev förra året när
det var slut på Ica, och jag inte fick några köttbullsmackor, och därmed ingen julstämning!)

                     

Tog beslutet att stanna hemma från konserten ikväll. Det kändes tungt men trots att jag fortfarande känner
skuldkänslor så känns det betydligt bättre nu när jag vet att jag får ligga ner resten av kvällen. Jag behöver
det. Det är jobbigt att känna att man sviker andra genom att vara sjuk. Jag började sminka mig och försökte
verkligen göra mig iordning, försöka känna att jag kunde, men det slutade bara i gråt ändå. Blev arg. Sparkade
omkull ett gäng glasburkar & en kartong som står i köket. Fuck.

Köttbullsmackor. Och té. Det är precis vad jag ska fixa just nu. Tur att jag hade köttbullar i frysen. Tack Anna
för att du fick mig att le... : ) Resten av kvällen = soffläge. 
 
Sucks though.
 
 

Postat av: johanna

soffläge ikväll kanske är precis vad din kropp behöver? Om du ska till sthlm i helgen så är det väl bättre att du ilar idag så du mår bra imorgon? :)

2011-12-09 @ 16:35:00
URL: http://tigermysig.myshowroom.se
Postat av: S.

Naaaw.. gud vilka gulliga grannar! :)

2011-12-09 @ 17:49:58
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Annagalenpanna

wheeeeeeeeeee du va liksom värd det tyckte jag ;D

2011-12-09 @ 20:07:34

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0