Julkort! ♥

Fick två julkort idag, och ett igår, och ett fick jag redan för över en vecka sen. Så himla mysigt!
Själv har jag aldrig skickat julkort, men det vill jag göra. Nångång. Det är ju nåt alldeles extra mysigt med
riktiga kort, med frimärken lixom! Personligt och fint. Att få ett fint pyssligt kort från älskade "gamla" kompisen
Bejja gjorde mig överraskad och lite extra glad! Hoppas jag hinner träffa henne medan hon har sin "julkula"
kvar... bebismage, that is. Miss you Bejjabejb!



*med censurerad pepparkaksbebis då mamma Carro inte vill visa upp honom på internet!*

Gillar inte att min mobilkamera gör en blå pixlig kant på bilderna ibland! Den håller på att balla ur helt förresten.
Inte kameran utan hela mobilen. Har bara haft den sen i typ april/maj, den borde väl hålla lite längre än så? Jag
är ju ingen överdriven mobilanvändare lixom. Ringer knappt, sms:ar en del, tar kort, surfar aldrig, bara nångång
i månaden kanske. Och nu tycker den att den gjort sitt. Kameran krånglar mycket, tar kort som blir helt svarta
eller halva bilden blå, ibland låser sig skärmen och man kan inte ens stänga av den utan att ta ur batteriet då,
en liten lucka har trillat av, och så där håller den på. Jag är less. Jag var less redan från början, som ni kanske
kommer ihåg. Men aja. Har större problem än det där just nu ändå. Den funkar ju iallafall GANSKA bra oftast...

Bella verkar må bättre än igår - trots kissfloden i sängen - och jag har nyss borstat henne med bästa borsten
och då njöt hon som fan! Åsså gosade vi lite i soffan. Fick ingen bra bild på henne när jag borstade, hon är så
JÄVLA söt när man borstar henne på huvudet! Ser sååå undergiven ut, på ett gillande sätt... hahaha ^^

                        
                   Sämsta bilden! Men ändååå! Det är en såndär borste med böjda tunna taggar, 
                   denna är egentligen för hundar, but she loooves... ♥ Fick bort typ ett kilo päls.


     Lite kloklippning imorgon också, kanske? ; ) 

                        
                                                             Bella Modella ♥
 
 

Postat av: Patrik

Bästa Bella :)



Trist med telefon som vill lägga av och ge upp. Min Ajfån verkar i alla fall riktigt seglivad, har hängt med i 2,5 år nu och är fortfarande som när den var ny.... Och så finns det dom som påstår att man "bara" får betala en massa för "namnet"...

2011-12-21 @ 15:37:58
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Åsa

åhh vilka finfina julkort !! :D hi hi.

Fick vi hamna i din blogg minsann ;)



Puss o kram sis

2011-12-21 @ 19:22:35
Postat av: S

Nu blev jag ju jättesugen på att se din inredning när du beskrev den så ingående och härligt! =)

2011-12-21 @ 20:32:45
URL: http://litendelavmig.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0