Sol & frost.

Godmorgon! Har varit vaken sen 10:40 eftersom Hanna skulle komma förbi och dansträna lite.
Men vi styrde av det. Och jag gick inte och lade mig igen! Det förtjänar någon typ av eloge,
helt klart! Att gå upp innan kl 13 känns ju helt galet... ^^ Det är ju min enda lediga dag innan
jag hoppar på jobb igen, så jag hade ju säkert sovit till klockan 16 om jag hade fått chansen...

Okej, chansen har jag väl. Men imorgon kommer min karl hit, och eftersom jag jobbar all day long
så måste jag se till att diska & städa idag! Snark snark. Men man blir ju lite gladare när solen skiner.. : )


                                    
 
Och hörrni, kör försiktigt. Läser om en massa läskiga halkolyckor. Ni har väl dubbdäcken på va?
Eller, kör inte ALLS! Det vore ju det allra bästa... ; P
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0