Hoppsan!

Skrev det här inlägget för flera timmar sen, kanske vid åttasnåret?
Insåg nyss att det aldrig blev publicerat.. hahaha.... here we go;


Wohoooo, lite extra glad precis nu! Bokade nyss in nästa sittning på tatueringen, det blir den
29:e december kl 12! Tjohoooo, vad jag längtar! 12 dagar kvaaar....



Idag har jag jobbat, det har toksnöat heeeeeeeela dagen och det är ju trevligt, fast det hade
ju varit ÄNNU trevligare om det var lite kallare (...sa jag det där?) så det kunde ligga kvar
lite bättre! Nu blir det mest slask.. tur att jag är så JÄVLA förberedd med mina vattentäta
kids-dojor! Woop woop! Nåt som INTE är vattentätt är visst taket på jobbet, så det rinner lixom in.
Det kan man ju tycka är ett akutärende, så då blir man lite förvånad när fastighetsskötaren
inte tänker komma och kolla på det förrän på måndag. Eh, jaha? Ja men jag flyttar väl ut alla
jackor som blivit blöta och torkar dem så länge då, och vad sa du? Ställa ut en hink? Jo tack,
jag har ställt ut FYRA... Hrrrmm...


Nåja, det är ju inga översvämningar här i stan iallafall så man ska inte klaga.

Köpte en tröja på jobbet, värsta kapet! Stickad, lång, fickor, för 60 spänn! Halleluja. Titta vilken fin!
TVÅ FÖR HUNDRA!! Kom och köp, kom och köp! Ibland är mitt jobb för himla bäst.  : )




Å här ligger bästa lussekatten.




Postat av: Angelica

Skit snygg tröja! Vart jobbar du?

2011-12-17 @ 23:47:14
Postat av: Carro

Fan va kul med tarueringen!! Vill oxå tatuera mig! Åhh vilken snygg kofta!!! Två för hundra?? I need!! Sjukt snygg... Vill ha!

2011-12-18 @ 00:08:27
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Ida

Angelica - Nightmare outlet heter det! Finns på några ställen till! Kolla nightmare.se ; )

2011-12-18 @ 00:16:10
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Carro

Åh.. orkar du kolla om texten fortfarande är utanför ...? Provade klistra in den på nytt ^^ Nä alltså blandas ihop om de gamla numret fortfarande finns kvar...

2011-12-18 @ 01:25:09
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jättemysig kofta! Borde finnas en webbshop ;)

2011-12-18 @ 12:41:18
URL: http://xanndra.blogg.se/
Postat av: Lena

Åh! Värsta kapet med koftan. Finns det fler färger? :)

2011-12-18 @ 13:20:39

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0