VAR är mina nyårskläder?

Står här (fast i sovrummet) och provar kläder inför imorgon kväll. Vad FAN ska jag ha på mig?
ALLT jag äger blir plötsligt LITE snyggare med tatueringen till men jag kan ändå inte välja. MÅH.
Jag & mitt sällskap ska hem till lillasyster + Daniel + Leo + Viggo och fira nyår där, med trerätters
och en massa god dricka! Sjukt ambitiöst, jag trodde vi skulle packa flyttkartonger över lite vin,
det hade ju räckt för oss, haha! Så nu försöker jag styra upp lite kläder, hmmm... svårt...


                        
                        
           Min stora blomma, eller rättare sagt TRE blommor på diadem, looovely! Använda? Maybe?


Fast det där linnet passar bättre till typ jeansshorts. Inte riktigt säsong för det än. Men jag längtar,
har lixom aldrig använt det! 

                        

Just nu lutar det mest åt den här klänningen imorgon, det är ju en kär favvis... (svart med vita prickar)
 
                         

OH WELL.

Imorgon på dan, vid kl 14, har vi i klanen Berg bokat in oss på Spa-avdelningen på Hotell Park Astoria,
där vi ska bada och mysa och beställa lite gott från baren kanske! Hur mysigt låter inte DET?
Blir nog inte så mycket bad för min del med tatueringen dock, men klart jag ska följa med och hänga
med alla syskon och kids! ♥ Värsta happy new year!

                                              
                                                      (bild lånad från google!)

Postat av: kattis

nee de är inte sån som jag hade hos åsa, de va en grön och är köpt på ullared förra året. Har en sån där vit som du prova hemma med, men den är lite mindre =)

2011-12-31 @ 09:37:31
URL: http://hedstrom.blogg.se/
Postat av: Renata

Jag gillar den svart klänningen, men allt ser bra ut på dig ^^



Have fun ikväll o gott nytt år!!! ***

2011-12-31 @ 12:58:39
URL: http://frontrowforever.net
Postat av: kattis

ne den köpte jag på ullared för bara nån hundra lapp, den vita jag har kostade över tusen lappen =)

2011-12-31 @ 13:07:05
URL: http://hedstrom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0