Äntligen lite korre!

Har inte fotat nåt alls idag! Jebus cribes! Jag stack iväg och träffade Mia, Karin & Hanna och drack alldeles för
mycket kaffe vid fyratiden, sen drog Hanna till V-ås och vi andra hängde ända fram till kören.. vi fick lära
oss koreografi till två av låtarna till showen. Redan lixom! Fast, hehe, det är ju inte alls lång tid kvar... ^^

Bokade nyss en tvättid klockan jävla ÅTTA imorgon bitti och jag har ont i huvudet och är jättehungrig eftersom
jag inte ätit varken lunch eller middag, så det ska jag göra nu! Lalalaaa! Fick lov att knäppa två foton nu så
inte min blogg är ASTRÅKIG och bildlös. Tjoho, här har ni:


Postat av: johanna

Du är iallafall duktig och fotar egna bilder.. haha jag tar oftast bilder från nätet (a)

2011-02-24 @ 22:29:33
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: S.

lite läskiga ögon fick bella på den bilden :P

2011-02-25 @ 10:40:09
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0