Från en som är vaken.

Men Ida... nu är klockan tjugo i FEM på morgonen. Varför är du vaken?
Gå och lägg dig så kanske tiden går liiiite fortare, och så är det vips! måndag kväll.
Men missa för fan inte tiden på Psyk på måndag kl 13:15, först. Obs obs.

Jag skulle ju kunna visa dem det här inlägget som motivering till en livstidsförbrukning av sömntabletter?
Awesome plan I'll say! Min högerhand (mushanden, höhö!) är minusgraderskall och kroppen är rysig & frysig.
Gå och lägg dig. GÅ OCH LÄGG MIG.



Tack min fina älskling, mest för Skypesamtal nummer 2.
Nog för att det var ett par tre timmar sedan, men ändå.
Jag älskar dig mer än det finns ord för.



Måndag! Snaaaaart!
  


Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-02-20 @ 18:45:22
URL: http://lixy.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0