Huvudverk. Jodå, jag menar med E.

Plastpåsar i skorna - I know! ^^ Det har jag kört med många gånger här i livet.
Fast allra mest önskar man ju sig ett par skor som tål vatten. Typ gummistövlar,
eh, det HAR jag ju, men GISSA om jag skulle halkat och slagit ihjäl mig om jag tagit
dem idag? Så jag körde på "blöt & levande" istället.

Det var skönt att sjunga. Även fast det är "skarvshowen" number one, redan efter en låt i fel
läge har man ju kraxat sönder sig. Uäh! Och jag som värmde upp till Adam Lambert här hemma
och sjöng kanonbra, men det är ju för att det är LITE MER MIN STIL kanske. Nåja.

Vi hade styrelsemöte IGEN efter fikat (och jag fikade TRE bitar kaka, hurgodsomhelst!!) och jag som
inte ens var pepp på övning ö.h.t ikväll var VERKLIGEN inte mötes-pepp. Men men. What to do.
Det är brådis nu inför årsmöte och kommande show och allt. Heeeeeeeeeerregud.

Och mitt i allt det där klämmer man in sitt crap-mående, sin jobbångest - a.k.a JAGHARINGETJOBB-ångest,
sin fett dåliga usla bögiga ekonomi, och det här med att a-kassadagarna tar slut närsomjävlahelst och en
hel del annan stress och press. YIHOO! Men man ska ju tänka positivt, säger de....
  


Postat av: ems

vaaa men vad hände med din praktik å alla klänningar :(? du verkade ju trivas så himla braa.. ?

2011-02-03 @ 23:35:20
Postat av: Ida

Ems - jag är fortfarande där (förutom att jag varit hemma denna vecka & varit sjukskriven) men har ingen anställning... och verkar inte få någon heller...

2011-02-03 @ 23:44:04
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: johanna

Du får flytta hit och få mitt jobb! Jag har förhoppningsvis ett nytt snart ;)



sv: aaw, tack Snyggo! <3

2011-02-04 @ 00:29:33
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: Linna

jag trodde du jobbade med klänningarna men kanske bara nån slags praktik eller? synd du skulle passa att jobba med sånt! ♥

2011-02-04 @ 08:37:55
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0