Iron, man!

Min kropp är lustig. HAHA-rolig. Jag måste vara en av få som lyckas gå NER i vikt av skräpmat,
iallafall numera. Hur gick det här till? När N var här och vi hade käkat tacos och druckit en massa Cola
och fikat och grejat... då låg jag på 55, morgonen efter. 55 kilo! Sinnessjukt! Har stått still på 56-57 kg
jättelänge och är nöjd här nere. Men 55. Och fortfarande idag, 55. Det är NITTON kilo mindre än för lite
drygt ett år sedan. "Wooow, vad duktig du är", säger folk, "vad har du gjort? Tell me your secrets!"  
Duktig finns inte på kartan här, här snackar vi arbetslös och fattig och ofrivillig självsvält. No secret!
Men jisses vad snygg jag blivit. Och herregud vad mycket kläder jag har som är för stora. Lyxproblem.
Jag käkade en påse Riesen OCH en påse Werthers mjuka på två dar nyss. 55. Hahahahahaha.
 
Försökte stryka klänningen, men strykjärnet har typ tappat två delar och läcker vatten. Hmmm?
Inte riktigt det jag förväntade mig då jag använt det typ två gånger i världshistorien. Men men.

                    
                    
Borde kanske tagit tillfället i akt och använt strykbrädan i tvättstugan imorse på min tvättid, men nejdå!
Så istället gjorde jag en egen strykbräda. Barbord, handduk, lakan. Check!
 
Men, nu gick ju inte strykningen så som jag hoppades på, ändå... Klockan är strax fem, jag siktar in mig på
åttatåget härifrån och träffar älskling som då sitter och blir tatuerad, så nu måste jag packa plenty plenty!
 

Postat av: S.

Sv: tack! nej eller hur.. men sen är det ju inte lika illa som det var innan, t.ex ca 2 år sen så köpte vi chips och dipp VARJE helg. Kunde t.o.m köpa så vi åt en påse på fredagen och en påse på lördagen. Och det blir ju jävligt mkt i det långa loppet. Fattar inte hur man kunde äta det varje vecka, man måste ju ha tappat suget?! :P

2011-02-25 @ 18:03:40
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: S.

19 kilo är ju helt sinnessjukt! Jag har kämpat arslet av mig (periodvis) och gått ner 12.. Du äääär sjukt snygg, det var du innan också tycker jag! :)

2011-02-25 @ 18:05:55
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Patrik

Du var snygg redan för 19 kilo sedan, men ok du är riktigt snygg nu. Finns inte många i bloggvärlden som matchar dig :)



Hoppas du får en bra helg!

2011-02-25 @ 19:10:19
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp lite kläder på tradera som du inte använder längre? Du har ju så skön stil så jag kan tänka mig att jag kommer hitta massor jag vill ha.

2011-02-26 @ 15:00:24

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0