Måndagsstressar med huvudvärk.

Det här har jag verkligen INTE tid med! Ska gå hemifrån om typ 25 minuter och står i pyjamas, visserligen
färdigsminkad men måste klä på mig (vad?) och äta frukost också! Och sen önskar jag få kräkas ut min hjärna
och kanske få den ersatt med någon annan som inte är lika paranoid och svart. Thank you på förhand.
 

Postat av: Ida May

Du är på tok för fin och bra för att ha svarta tankar! Jag tänker hela tiden nu på att jag måste vara min egen bästa vän. Det hjälper faktiskt. Man får inte svika sig själv eller låta dålig energi ta överhanden. Inte så jäkla lätt men kom ihåg att du förtjänar att må bra! Det är lite cheezy men sant.



Pöss.

2011-02-21 @ 12:49:04
Postat av: Carro

Oh Ida, inte stressa!! Men jag vet, ibland blir de så.. Hoppas du har lugn o ro nu :) puss & kram

2011-02-21 @ 17:46:56
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack Ida.... du måste vara så himla stark, I admire you ; ) ♥ Puss!

2011-02-21 @ 19:03:16
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida May

Nä det är jag egentligen inte alls. Men låtsas man tillräckligt bra kan man lura sig själv till slut att man är det. ;)

2011-02-21 @ 21:17:29

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0