Sooool & hejdå Telenor!

Åh. Sol. Kolla vad fint. (taget igenom fönstret på källardörren)




Och han ringde nyss, då blir man alltid glad! : )
 
Vill klä på mig och gå ut med kameran,
samtidigt som jag bara vill sitta kvar framför tv:n
- som visar Vänner -
och bara slappa i myskläder och tofflor.

Så svåra vaaal.... ^^

Ringde nyss och sade upp mitt Telehor-abonnemang, trots att jag har 3 månaders bindningstid kvar.
För det får jag betala 199:- x 3, men det blir fan en investering - så jävla dyra som mina mobilräkningar
är nu! Senaste är på 780:- och de sista 4 (?) månaderna har det också legat på typ så mycket. VA FAN!
Helt outrageous! Tele2 Kompis here I come. Frankphone. Mhm.
 

Postat av: Patrik

Fina bilder :) Jag är lite så att jag gillar Telia bäst, finns ju både kontantkort och abb som gör att man bara betalar uppkopplingsavgift.



Sv: Ja, jag är rätt nöjd med den där utbetalningen :) Allra helst eftersom den byggts upp på gamla länkar u bloggen så det är "avkastning" på inlägg som jag skrev för ett år sedan eller mer.

2011-02-11 @ 15:06:22
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Carro

Fraaaaaaaaaaaaaaaaaaaank.... :D

2011-02-11 @ 16:51:34
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: Eve

KhunsumentFAGET!!

2011-02-11 @ 19:08:58
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Milui

Håller helt med om Telesnor (;D). Hade fast-pris-abonnemang hos dem men mina räkningar blev också alltid sjuuukt dyra varje månad så när jag ä-n-t-l-i-g-e-n kunde säga upp skiten så gjorde jag det med glädje. :)

För övrigt vill jag bara säga att du har en jättefin blogg och skriver bra, känner igen mig mycket i det du skriver. :) Keep it up. :)

2011-02-11 @ 20:37:27
Postat av: Ida

TACK Milui! ♥ : ) Ja, om det är värt 600 spänn att slippa det, det säger väl en hel del? Hahaha!

2011-02-11 @ 22:50:30
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Milui

Visst gör det?! ;D

2011-02-13 @ 01:52:38
Postat av: Hannah

jisses! jag har tele2 kompis och den högsta räkningen jag någonsin haft har legat på 450 någonting... och det var när jag hade ringt när jag var i egypten :) så det är braaa ;)

2011-02-13 @ 08:32:38

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0