Stockholmshelg igen.

Hemma hos Bellsklingen igen.. mjau mjau mjau. Det regnar ute! Och det är snöstorm på ingång. Galet.

Det känns alltid så tomt att skiljas åt... vi skiljdes faktiskt åt ganska tidigt imorse, han stack redan strax efter kl 8
för att åka iväg i ett par dar... till ett annat land, I wont tell you vilket för det kanske är hemligt... ^^ Anyhow,
jag var kvar hemma hos honom, gick och lade mig igen när han åkt. Sov till HALV ETT (Zzzzz) och sen gick jag
motvilligt upp. Hade kunnat sova ett dygn, lätt! Mellan halv 4 och 4 nångång så åkte jag in till city och vandrade
runt lite, provade en massa kläder och rea-fyndade de här ljuslyktorna på Indiska, för 23:- sammanlagt! Yay!

                                    

Provade för typ 3:e gången den här fiiiina svarta jackan, I totally love it. Alla mina jackor har blivit för stora!!
Jag ÄLSKAR den här men har inte 600 spänn att lägga på en jacka lixom... lillasyster har en likadan turkos som hon
köpte i oktober, är det inte dags att rea ner dem snart? Uhu! Det är inte ofta man känner sig smal i jacka, förresten.. 

                                                    (Den här gråa är min "gamla"...) 

                        
                                           : Åhhh, kollarenhäääär lixom! Kääärleeek ♥ :



                     Och sen lite kjolar & klänningar av bara farten:  (Ja, jag är på HM, förresten..)



                        

Sen orkade jag inte fönstershoppa mer så jag åkte hem med 18:07-tåget...

Och resten av helgen då? Ja, mycket kel och sånt där som vanligt. Haha!
I lördags var vi hos Ida på fest, och drack en massa vin och käkade tacos och kollade på Mello!

                        

Älskling är söt i Idas morgonrock... och hade konsert för oss! Tills Ida & jag tog över, ehumm... ^^
Å vi ba: "GOOOO OOOON, TAKE EVERYTHIIING, TAKE EVERYTHIIING, I WAAAANT YOU TO!!!!"




Sen har vi gjort lite tecknad film.. haha.. som tar SKITLÅNG TIIIID! Jag har sämst tålamod i världen men
det var jätteroligt.. : ) Den kanske är klar om ett HALVÅR eller nåt.... Mwahaha.


                                    

                                                               Love you baby! ♥
 

Postat av: Carro

awh! du och nick är så fina, ida :)

2011-02-07 @ 20:48:11
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: Ingela

Fint fint! Det är så frekkin' kul att du har det bra! Men tråkigt för oss som går in o kikar utan att hitta nya inlägg. ;)

2011-02-07 @ 21:01:36
URL: http://spettingalong.blogspot.com/
Postat av: johanna

HAHA vad söt han var i hennes morgonrock ;)

2011-02-07 @ 23:26:42
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: Eve

Åh myyys! And yes, jag kollade Oprah ;)

2011-02-08 @ 12:36:24
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: cammie

fhanx babe! ah, den i mitten e jädrans snajs. Får försöka leta upp nåt likande =)

2011-02-08 @ 23:03:08
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: Ida May

Hahahaha gud vilka minnesluckor jag har, minns INTE att Niklas hade min morgonrock på sig. Minns inte att glaset gick sönder och typ... Inget annat heller. Förutom vår glada granne som älskade vår skönsång. Tack för en fin kväll gullet!

2011-02-08 @ 23:39:36
Postat av: Ida igen

Ps, jackan kommer definitivt reas snart ;D

2011-02-08 @ 23:40:20

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0