Belle

Borde verkligen sova nu!! Har nyss duschat.. innan dess åt jag en ALLDELES för sen middag.
Suck. Fastnade vid datorn när jag kom hem, efter att ha jobbat och hämtat Maja på dagis och fått skjuts hem.
Typ kvart över ELVA så slet jag mig från datorn. Fan. Vem är det som bestämmer här egentligen?

Imorgon på jobbet ska jag slänga på mig den här fina klänningen, jag tänker direkt på Belle i Skönheten & Odjuret!
Marina ska fota också, vi får väl se om jag bjuder på nåt här sen... Risken finns! ^^

(..såhär ser den ut när den är nyuppackad och platt och skrynklig, tomorrow will be better...)


Postat av: S.

Du är snyggare än Belle! ;)

2011-01-20 @ 11:20:47
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0