Dear diary.

Wow, vad många kommentarer jag fick... jag ville faktiskt inte ha några... ni kan sluta nu.

NEJ, jag "läser inte hans blogg hela tiden", som jag fick en anonym kommentar om, jag skulle
gå in och svara på en kommentar som han lämnade. You don't know. Jag läser den ALDRIG annars.
Och nej, jag gnäller inte ofta över mitt ex. Eller, gör jag? När gjorde jag det senast? Can't remember.

M e n   n i   k a n s k e   h a r   b ä t t r e   k o l l   ä n   j a g .   J a g   v e t   i n t e .

Jag vet att de flesta/alla kommentarerna hade en välmening där nånstans,
men de är ändå ganska jobbiga att läsa. Ibland känns det som att folk tror sig veta,
hur det ligger till, fast jag vet att ni inte har en aning... Men, så är det med internet.
Kan inte hindra folk från att kommentera. Tack för er omtanke, men snälla berätta
inte för mig hur jag/vi har det. Vill inte få såna bad feelings av att gå in på min blogg! ^^

Sen behöver ni ju inte grunda allt (?) på kommentaren HAN lämnade heller, eftersom den
är, vad jag kan tycka, väldigt... enkelriktad...

Nåja. Ville bara säga det.
Jag är en sån som skriver av mig. Jag tänker fortsätta vara det.
Jag har en jättefin kille nu, den bästa av de bästa, det har jag aldrig förnekat och jag skulle
inte byta honom mot något! ♥ Men jag är också en känslomänniska, och såna går inte att
hålla tillbaka. Thank you guys...

Det är lite mycket nu....



Postat av: Carro

Tack Ida, för att du skrev det jag höll på att skriva i en kommentar. Jag beundrar dig, för övrigt, för att du skriver av dig, för att du vågar, det är modigt <3 så jävla trist bara, att folk ska tro sig veta saker dom inte vet, tycker jag.. och att det ska bli massa hackande i kommentarer, sjukt onödigt AB.. där folk ska hålla med varandra, och eh.. hålla PÅ... störande, anser jag.



rosa kram <3

2011-01-31 @ 23:20:45
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: Carro

... och min kommentar blev a little bit flummig på slutet.. jag skyller på att jag är trött ^^

2011-01-31 @ 23:21:29
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: Ingela

Det är ju så det funkar tyvärr. Folk älskar att tycka och tro...men man vet ju aldrig hur det är "på riktigt" i den situationen man sitter och tycker och tror saker om. Speciellt när det gäller människor man "känner" via en blogg. :) Och för fasen : sluta inte blogga! ;) Ha en bra dag! Kram!



2011-02-01 @ 06:04:27
URL: http://Spettingalong.blogspot.com
Postat av: Linna

sluta inte blogga raring. som du skrev: inget vet nånting. och ingen av oss känner ju dig egentligen.



min kommentar var mest för att jag inte vill att du ska må dåligt. ♥ vet som sagt kanske inte precis hur du har det men jag vart i en situation där jag träffat en ny men det gjorde ändå ont när The first Big love gick vidare. han har fått barn nu och trots det så känns det ändå. han var ju den första liksom ^^

2011-02-01 @ 12:17:59
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Lajl

Man ska inte ta åt sig av allt ida. Du vet ju själv vad som är sant, vad som hänt o händer.. o vad du känner. Även de inblandade kan ju se saker o ting ur olika synvinklar.. för så är vi människor.. vi tycker, tänker o känner olika. Tur är väl de. Skriv av dej vad du vill. Ta åt dej av de som stärker dej! KRAM

2011-02-01 @ 19:26:14
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: ems

vad tråååååååkigt det är när du inte bloggar.. ge mig fler inlägg å läsa! :)

2011-02-01 @ 23:06:51
Postat av: mia

Känslomänniska, ME TOO!! herregud, o va är inte bloggen till för då? om inte för att skriva av sig tänkte jag...

I'm with you, skriv vad du vill, för din egen skull.

Vi ses imorn! Pöss<3

2011-02-02 @ 06:50:18
URL: http://justmia.blogg.se/
Postat av: rebecca

Sv: varsegod du. vet hur det är, har varit i samma sitts för ett tag sedan. folk tror dem har sådan koll på en :/

2011-02-02 @ 18:48:25
URL: http://rebeccarockar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0