Fredag!

Hoho, jag glömde bild på de vita shortsen jag fick i paketet också! Hehe. Sommarfeeling deluxe. Satt skitbra.
Och jag VET ju att de kommer att komma till användning på scenen också ; ) Hihi. 


                                     Imorse gick jag till jobbet och då såg jag ut såhär:

                                 

Och sen så skyltade Signe & jag om och då såg det ut såhär... eller vänta, man ser ju knappt nåt.
Ska ta en ny bild ikväll om jag minns! Ska ju till Eve då, som faktiskt bor OVANPÅ mitt jobb. ^^



Och nu är jag hemma och är så trött så jag nästan dör. Ja, inte långt ifrån. Ska vara hos Eve, eller rättare sagt
möta henne & Igge på Klara Hall, om typ två timmar... tills dess måste jag piggna till lite annars kommer jag nog
inte vara världens roligaste sällskap ikväll. Hahaha! Lame ass! Och imorgon ska jag tvätta. Tjoho vad spännande.
 

Postat av: Vic

Sv: Åh, tack så mycket! Jo, allt är bara fint, hur är det själv? :)

2011-01-14 @ 18:25:33
URL: http://etoiles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0