Paket-peek.

Haha, JOHANNA, visst är det kul att smygkika i folks paket? ^^ Detta var det i mitt som jag hämtade i förrgår,
fast jeansen (som jag har på mig i detta nu) ska nog skickas tillbaka, för de är helt plötsligt för stora... Hmmm.
Och om de töjer sig SÅ fort (efter en timme var de stora) så lär de ju bara bli större.

Och jeanstightsen var för små. Ironic. Ja lite på höfterna iaf. I benen var de SMASHING. Men jag vill slippa det
där magen-hänger-nog-lite-över-kanten-problemet...

                                                                                                                    (fast brungråa bikinitrosor)

Postat av: johanna

weiii, Paket-peek :D

Synd på jeansen och jeanstightsen..

Me like halsduken/shjalen/den där leopardmönstrade saken! ;) Och tänk om man kunde beställa hem den där bikinikroppen också, vad praktiskt det vore!

2011-01-13 @ 23:32:54
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: S.

Så snyggt!

2011-01-14 @ 09:55:39
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0