Tick tock clock cock.

"TVÅ" minusgrader ute - MY FUCKING JÄVLA ASS! Har fan inte frusit såhär sjukt mycket på länge!!
Jag skulle tippa på 25 minus... med extra sås.


                        

Blääähhh.... efter en knapp timmes sömn inatt och dessutom en inte-så-jätterolig dag på jobbet har jag röda
zombieögon och måste måste måste lägga mig och sova nu. Har tvättid om 3 minuter men äger inget sköljmedel
och jag vägrar gå ut i kylan igen! Så jag skiter helt enkelt i det. Går ner och bokar om istället så kanske nån
annan kan nyttja tiden (gud så storsint av mig, mitt i detta miserabla humör) och så hinner jag smutsa ner lite
fler kläder och kanske köpa sköljmedel...  

Vad gör jag här egentligen? Ja, i den här stan alltså, och ibland undrar jag faktiskt lite över vad jag ens gör i livet.
Lite emostuket, lixom. Hade jag inte varit såhär kär och haft honom som kan ljusa upp tillvaron, vet jag fan inte
vad jag hade gjort just nu! USCH, usch usch usch. Och klockan bara tickar och jag vill hålla för öronen. Fint.
 

Postat av: Carro

awh nu funkar de hos mig me me bilderna.. hur gjorde du? :P föresten så behöver jag ditt kontonummer för nu vill jag betala för designen, fick pengar idaaaag! puss

2011-01-25 @ 19:45:03
URL: http://fluffybubble.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0