Träffa baby! : )

Bella är inte så jävla happy happy för hennes mat är slut och jag SKA gå och köpa ny!!
Men JAG är happy happy för jag ska minsann åka och träffa min fina kille idag, och stanna till på måndag.
Då kan man ju inte annat än le! Trots att jag har ont i huvudet och måste gå och handla. Bah!
Fixade nyss kattsällskap, kan inte FATTA att jag lyckades FÖRTRÄNGA den biten! Jaha, nu åker jag iväg i
2½ dygn, men JUST DET, jag har en KATT också! Daaamn! Snälla lillasyster ställer upp och kikar in en eller
två gånger medan jag är borta och ser till att kattfan har käk. Lovely ♥

Meow meow meow meow, ja jag skaaa köpa mat!
Får käka frukost när jag kommer hem. Slash lunch.
Måste kolla tåg. Åka typ 4-5? 6? We'll see.


 

Postat av: r o c k z

SV; hoho oooh då lär den icke va kvar!

2011-01-22 @ 18:20:29
URL: http://rockzie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0