Säger det med bilder...

Välkommen till SJ Prio! Tack! Får jag resa gratis nu eller? Höhö. Nej, men det hade ju suttit fint.... ^^

                                  


Kikade i JÄTTETJOCK katalog full med klänningar på jobbet, omnomnom...

                      




....och sen thailunchade jag med lillasyster H & storasyster E, fina Hanna bjöd på lunch.... ♥




Sen jobbade jag vidare och sen mötte jag upp Hanna igen, på bibblan där hon satt & pluggade...


                                    
Höhö... nya projektet! N skulle skicka över lite mer nu, jag spånar vidare på vers 2 och under tiden
tvingar jag alla som kommer i närheten att lyssna... ^^ ♥ Bra arbetsnamn på låten lixom! Höhöhö...
 

Postat av: Lajl

sv: men usch va tråkigt gumman =(

2011-01-26 @ 19:42:13
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Lajl

sv: men usch va tråkigt gumman =(

2011-01-26 @ 19:42:17
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0