En fredag med en massa bilder... och cola!

Herreguuuu, vilken natt! Eftersom jag blev av med jobb-strykjärns-oskulden igår så hade jag det i huvudet
HELA natten, jag befann mig nånstans mellan sömn & vaket tillstånd, flyttade runt på täcket & kuddarna i
sängen eftersom jag "drömde" att de var klänningar... vaknade till flera gånger och fattade noll.
Hahaha. Och eftersom jag strök hela dan idag med så lär det bli ännu en vild natt.... ^^

            


Efter jobbet gick jag ner på Åhléns och kollade efter en kalender, för jag MÅSTE ha en ny. Min går ut på söndag
och jag ligger redan helt efter tack vare det. Igår hade vi styrelsemöte vid flygeln efter övningen och jag kände
att jag inte får PLATS med mer saker i huvudet. SÅ. Kalender. Kalendrar är dyrt. Punkt. Men, så gick jag illafall
ner och kollade och såg att det var 30% off på alla kalendrar! Ba' wohoo! Hittade tillslut en lagom snygg (jätterosa)
som hade dagarna "åt rätt håll" (vem vill skriva vertikalt lixom??) och kostade 89:-. Skulle alltså bli ca 60 spänn,
det tyckte jag ändå var ett bra pris. Men i kassan visade det sig vara HALVA PRISET också så jag betalade 31 spänn
för min nya kalender! Wohoo! Ett helt år för 31 spänn. Jag är fetnöjd.


Nu behöver jag "bara" en ny väggkalender också. Hittade en SKITFIN som jag vill ha, men vi får väl se om
jag ens har råd med räkningarna först.. ehumm...

Sen blev det en runda på HM bara för skojs (?) skull, där jag provade en skitsöt klänning som jag inte fyllde ut
det minsta i bröstväg. Som vanligt då. 199 spänn kostade den bara! Alltså 199 spänn för mycket.... ^^


                        

Sen tog jag en runda på Ica också, och körde lite middags-/fredagsmys-/kattmatshandling. I BOUGHT COLA!
Omnomnom. Ska nog överleva en ensam fredag igen.... spana in summan, borde man inte få önska sig nåt? 

                         
                        


Postat av: Ph

Make a wish! : )

2011-01-28 @ 18:05:18
Postat av: Marina

Du blev profs på att stryka Ida.

2011-01-28 @ 20:05:50
URL: http://www.marinadesign.se
Postat av: Ida

Haha, tack Marina, det är rätt kul... varmt & skönt också.. : )

2011-01-28 @ 20:09:24
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ms Stiffneck

Vad fin du är i håret, Ida! Har du röda slingor eller har min dator fått fnatt?



Toppsnyggt.

2011-01-29 @ 21:15:53
URL: http://eastneck.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0