Crap & kalas!

Nej USCH, det gör faktiskt ont att läsa om att DU går vidare och börjar dejta nån jävla brud,
DU kan inte tycka att det är jobbigt att JAG går vidare när DU dumpat MIG, men jag har fan
rätt att tycka att du är äcklig och att det gör ont. Okay? Helt ärligt vill jag nog faktiskt inte prata
med dig nåt mer. Ever? How ironic, satt nyss och pratade om det mycket med Åsa... och nu... Blä.

Jag skulle inte byta min N mot NÅT i hela världen, but it still hurts.
Det GÖR ont när man blir dumpad och ersatt med någon som ska vara "bättre".
Bättre än MIG? Fuck you.





B R U T A L T   Ä M N E S B Y T E !   Har nyss kommit hem från Hugo & Jespers 8-årskalas! ♥
Maten & fikat flödade som vanligt - och även alkoholen, för mig... (för att glida tillbaka LITE på föregående 
ämnet skulle jag nog kunna tänka mig att bli RIKTIGT full just nu, men men...)
 Nåja, inte SÅ mycket men
mer än vanligt, har "fegat" väldigt mycket på den fronten de senaste åren. Och nu är jag så mätt så jag dör!
Kommer somna tidigt ikväll.... Och hur mycket doggybag-mat fick jag inte med mig hem? : )

                        









                                    
Sen fick Åsa lyssna på låten också, och Håkan såklart... och sen fick jag skjuts med Daniel & c:o hem! THANX!
Nu kommer jag som sagt somna rätt fort... kryper väl ner i sängen med N's Nintendo så har jag nåt att göra tills
sömnen faller på... och så kanske jag får ett sms sen så vi kan godnattprata. Yes! Godnatt alla ♥
 

Postat av: Miche

Du kan vara den största egoist jag någonsin träffat. Att jag efter 7 månader frågar ut någon skulle göra mig äcklig kunde jag aldrig ana. Du har inlett ett förhållande! Undra vem som hade lättast att gå vidare egentligen? Du är lite patetisk.

2011-01-30 @ 02:12:20
URL: http://www.michelandgren.blogspot.com
Postat av: kattis

ovanligt att maten flödar hos åsa. synd att vi inte kunde komma. kram (man ska gå vidare i livet ida, de är bra. glöm allt gammalt och lär dig av de istället. Livet går vidare. Ta vara på de du har nu istället) <3

2011-01-30 @ 08:11:11
URL: http://hestrom.blogg.se/
Postat av: S.

Miche är lite patetisk alltså..

2011-01-30 @ 10:04:30
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Maria

Har läst din blogg ett tag och tycker den är grym! Men här undrar jag hur du tänker? :-S Om det var 7 månader sedan ni gjorde slut, och du har en ny kille som du bevisligen är jättekär i? Hur kan Miche då vara äcklig om han vill dejta någon ny?



Sen förstår jag att det kan göra ONT, när mitt ex träffade en ny 2 år efter att han och jag gjort slut så stack det ändå till lite i mig (trots att jag haft ett nytt förhållande i mer än ett år).



Men Miche måste väl också ha rätt att gå vidare och träffa någon ny som du gjort? Och att Miches nya skulle vara "bättre" än dig - tja, du tycker väl att Nick är "bättre" än Miche?



Hoppas du kan släppa detta och gå vidare hur som helst, jag vet att det kan vara svårt men man måste...

2011-01-30 @ 14:47:18
Postat av: Linda

Håller verkligen med Maria här. Förstår att det är jobbigt och att det verkligen är så du tänker, men det blir "dubbelnatur" av det hela när det publiceras offentligt.



Du verkar vara en fin tjej, Ida, och du skriver en underhållande blogg. Ibland är livet skit, men i slutändan brukar det oftast bli förträffligt bra, tillsist. Du har ju trots allt träffat en ny kärlek :)

2011-01-30 @ 15:49:11
Postat av: Carro

Jag väljer att inte uttala mig i det här, då det är så lätt att sitta här och tänka, tycka, tro - men man vet inte alls hur du känner och det är inte så lätt att uttrycka det alltid, och det är så lätt att missuppfatta, så jag skickar en rosa kram istället.. <3

2011-01-30 @ 16:24:06
URL: http://fluffybubble.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0