Trettonda'n..

Det där mms:et tidigare idag kom fram typ en timme efter att jag skickat det. Bah! Teknik kan man ju aldrig
lita på. Hur som helst, vi var på plats strax efter halv ett nångång och roddade och soundcheckade (knappt)
och sen körde vi igång klockan ett.. sen fick vi käka lite risgrynsgröt och skinkmacka, och sen körde vi lite till!


                       
....men det har jag inga bilder ifrån. Sen repade Elin & jag inför brorsans bröllop på lördag och min hals är för
fan HELT fucked up. Borde ta en RIKTIGT lång sångpaus. Vet inte ens om det håller på lördag. Vill inte att mina
stämband ska bli helt jävla obrukbara i framtiden, för om jag inte kan sjunga... då kan jag fan inte leva.




Eftersom jag sov så PYTTELITE inatt så tänkte jag gå och lägga mig strax. Ska upp kl 8 imorgon, och på lördag
ska jag upp senast klockan jävla 6. Är redan stressad över all förlorad sömn. Gaah! Och det är ju som känt inte
LÄTTARE att somna om man är stressad över det. Please säg att det finns TVÅ tabletter, en till inatt och en till
imorgon. Or else I donno what I'll do.... Men nu vill jag prata med min älskling. Godnatt!
 

Postat av: Miche

Ville bara förklara att jag inte var på humör om att bli tillrättavisad utav någon jag inte ens visste vem det var. Därav denna tweet. Hur mår huvudet?

2011-01-06 @ 22:57:29
URL: http://www.michelandgren.blogspot.com
Postat av: S.

Jaaa... Jonas <3<3<3<3

2011-01-06 @ 23:06:02
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Flisan

Håller med Nils till fullo.

2011-01-07 @ 14:41:29

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0