Borta bra, hemma... också rätt bra.

Nu är jag hemma igen! Tog 22:02-tåget hem igår, gäspade nonstop sista biten mellan Bålsta & Enköping
men skyndade mig hem med väskan, matade katten, bytte byxor och sen gav jag mig iväg igen!! Hade
lovat lillasyster att komma ner till All In där hon befann sig med Mia & Lina, hon behövde sällskap minsann!
Såklart att jag höll mitt löfte. Det blev en cider, en BJUDCIDER faktiskt, men ingen karaoke. Orkade inte.
Hann vara där i nästan en och en halv timme och sedan bar det av hemåt. Sällskap med tjejorna, så lång
tid har det nog fan aldrig tagit att gå hem från stan! Fast det beror ju förstås på vilken väg man tar, hur
långsamt man går, hur många varv man tar i rondellen, hur många buskar man ska hoppa igenom.
Ja, sånt är faktiskt väldigt avgörande.





Idag har jag barnvaktat lillskrutten Leo här hemma! Han & Hanna kom hit runt halv tolv och så började vi
med lite yoghurt & kaffe & citronsorbet på min gård. Leo hade varit och bytt gipset på armen och de hade
konstaterat en spricka i armen, och gips i ytterligare tre veckor! Mitt i semestern, måh! Sen stack Hanna till
jobbet vid kvart i ett och Leo stannade här till strax efter fyra. Vi har spelat tv-spel, käkat lunch, glassat på
gården och även varit vid Max och lekt vid deras hoppborg... akta armen lixom! Men man kan ju omöjligt få
en snart-sexåring att sitta still... : ) Och han var så försiktig sååå!





Postat av: Carro

vilka fina bilder!! :) stackars leo med gipset dock.. :/

2011-07-07 @ 17:23:46
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: Mia

Tack för igår love <3

Bästa lilla Leo-hjärtat, aaaw <3

2011-07-07 @ 23:25:24
URL: http://miaskriver.spotlife.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0