Frukost.

Varför äter jag Maltesers till frukost? Nåja... : )

Och varför köpte jag inte den där presenten när jag var på Forum Nacka?
Magkänslan visade sig ju vara totalt rätt! Och så är den dyrare här hemma lixom.
Om den ens finns kvar. Vädret är iallafall fantastiskt och jag sov lite längre än
vad jag tänkte. Men sen kunde jag inte somna förrän klockan var framåt 4 heller, 
och det var ju inte HELLER planerat.  

AHA, den presenten fick hon igår av sin mamma & pappa, fick jag alldeles nyss veta.
Ja men då så. No harm done.

Jag har ju fan köpt MELON! Det ska jag äta till frukost istället.
Fast hur klokt är det att ställa in en påse med TRE pluttiga Malteserskulor i kylen igen?
Jag kommer ju bara bli sur att det är så några kvar nästa gång jag öppnar den.
Lika bra att äta upp dem också. Eller?


 


Postat av: E l i n

Sv; Jaa, jag kollade efter dig faktiskt! :) Tänkte om du hängde med när han spelade ibland.



Det är skitkul! :D Jag jobbar nere på Gasklockorna annars där Getaway är just nu. Jag ska öppna ett fik med en massa tjejer där men när det är såna här stora evenemang så hjälper jag mer än gärna till med att tex bygga scen och sånt. :) Jag hoppas han är nöjd med scenen för den jag har byggt! ;)

Det var första gången jag var med på sånt där, och jag fick verkligen mersmak för det! :)

2011-07-08 @ 13:09:19
URL: http://milvisdotter.blogg.se/
Postat av: Lajl

sv: tack tack tack söta.



yes, vi bor ihop igen. kan berätta mer om de på chatten nångång. för ja.. eller hur.. när inte folk vet.. hur kan de vara så fräcka egentligen.. "rycka upp sig" som om man inte redan gjort de om de nu skulle vara så enkelt.



oh tatueringen, va kul.. var ska du ha den, eller de är hemligt? eller du har sagt men jag glömt? jag vill oxå ha en.. tvillingmärket lixom.. på handleden. som dina stjärnor.. fast jag ska bara ha på en.. o så en romersk 2a för tvillingarna.. kanske gör jag en på min semester? vilket oxå för övrigt är i augusti, hehe..



2011-07-08 @ 21:19:04
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0