In my head.

Ååååhhh!! My head! Nej, inte huvudvärk idag också, men en massa annat skit som snurrar!
Pengar pengar pengar, varför ska allt handla om pengar? Fuck pengar! Just nu så både överlever
och LEVER jag, så på den fronten är det ingen fara. Men jag är så less på pengagrejen.

Och jobb. Vad fan? Jag är väl inte den som ska tacka NEJ till ett jobb?
Har jag råd att vara så kräsen? Nu låter jag ju helt angry men jag är faktiskt glad.
Fast förvirrad. Om någon frågar en om man vill börja jobba på stans rockkrog där
vi hänger jämt, så borde man väl bli glad och utropa JAAAA! istället för att tänka ut
femhundra anledningar till varför man INTE borde jobba där?

Hur länge får jag tänka på saken? Tills jag äter upp mig själv inifrån?
Tack, men då återkommer jag när jag gjort det... ; )



                                         Gårdagenshårsprayrufs.


Nu orkar jag bara bara bara fokusera på att jag ska klä på mig, borsta tänderna, NEJ DRICKA KAFFE FÖRST
och sen gå och handla. Jag har en miljon tankar i X2000-fart som slåss om plats, och slåss om att väga tyngst,
slåss om uppmärksamhet och jag vill bara stänga av. Lite. En stund. Please. 
 
Piller?
 

Postat av: S.

Pengar är en hemsk sak egentligen :P

2011-07-14 @ 17:28:51
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: ida w

- Owh nice! När jag flyttar hemifrån ska jag lätt ha en katt, får inte medan jag bor hemma :/



Åh, jaha! Men men men, ja! är det du som vill få håret fixat av min kompis Izabell?! Hah :O (som brukade ha rosa hår)

2011-07-14 @ 18:41:11
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du kan ju alltid be om att få provjobba först, för o känna efter hur det känns :-)

2011-07-14 @ 23:41:42
URL: http://shirins.wordpress.com/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0