Majas 5-årskalas.

Hittade en bra present till Maja på Leklust, en "barbiedocka" (fast hon hette Lucy)
med 12 olika klänningar till, och skor och accessoarer! Det MÅSTE ju bara gå hem, tänkte jag!
Bella hjälpte mig att slå in paketet, som vanligt. Gick på kartongen, lade sig ovanpå allt,
tuggade på tejpen, osv. Det måste inte nödvändigtvis gå FORTARE när man får hjälp! ♥




Förresten vill jag uttrycka min glädje lite, över att äntligen kunna gå i shorts. Förra sommaren var första gången
jag gjorde det sen jag var liten, typ. Jag hatade det innan. Hatade mina ben. Hatade allt, hela stora kroppen.
Nu kan jag gå i shorts utan att må sådär dåligt. Vad skönt det är! Äntligen är min kropp ganska trevlig att ha.
Jag är så nöjd över att vara rätt nöjd. (även fast man vill vara snyggare, brunare, vältränad, ha större bröst...)



                          Dumma kameran som får mig att se blekare ut än vad jag är... ^^
                                         Anyhow, dags för kalas på Smörblomsgatan!



                                     Maja gillade presenten jättemycket! Yay! : ) 






                   En till igelkott som gästar när det är kalas! Eller är det kanske samma? : )
                               Den mumsade glatt i sig tre råa ägg på snyggt rosa fat!







Postat av: Carro

vilken jättebra present du hittade :)



awh.. bella är söt, stitch brukar också vilja hjälpa till vid presentinslagning :)



och du är snygg, alltid :) förstår vad du menar med shorts.. man vill inte känna sig stor och vara missnöjd om man ska bära shorts, men du är så fin alltid :)



kraam

2011-07-09 @ 05:40:00
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: Lajl

Du är snygg babe! Alltid. O tränad måste du ju vara med all din dans. Men jag förstår.. känslan är så viktig.. o de är underbart när man känner sej nöjd. Härligt att du äntligen gör. För som sagt.. du är/ har alltid varit snygg!



Är det HM linne du har på dej? Jag har förstås oxå sådant.. fast ett vitt o ett grått. =)



2011-07-09 @ 09:23:49
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Eve

Åsom med shorts på dig din snygga fan!!<3

2011-07-09 @ 13:12:23
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: kattis

du har ju asfina ben, jag hatar verkligen mina. Och NEE du vill inte ha större bröst, de e bara jobbigt. Jag kommer operera mig sen när barn är klara. Jätte jobbigt med stora bröst :s

2011-07-09 @ 22:22:28
URL: http://hedstrom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0