...och på tv går 1:a säsongen av Top Model i repris...

Usch vilken hemsk artikel. Vilket jävla öde. Jag mår dåligt när jag läser den.
Men de var tillsammans i duschen iallafall, båda två. Fy fan. Stackars dem,
stackars deras vänner. Nu vågar man ju aldrig åka utomlands...

Don't feed the Parano-ida.

IDAG ska jag på fina Cia's 30-årsfest! ♥ Helskumt, man kan ju svära på att hon inte är en dag över 13! ^^
Åker med Mia & Ingrid kl 17 och jag är så glad att jag är uppe och vaken! Det var svårt att komma upp
och jag hade ångestdrömmar om att flytta och packa lådor och sånt där. Slänga saker! Aaaiihh! Nightmare.
Alltså nej, jag ska inte flytta. (inte nu iallafall, haha) Det var bara en dröm.

Men jag har pannkakor till frukost, för det blev min middag igår. Efter breezer & popcorn. Hihi.
Godmorgon!
 

Postat av: mia

heja dig som är vaken!! själv jobbar man för fullt.. men jag hämtar dig typ 5 i 5 så drar vi mot Uppsala! puss!

2011-07-16 @ 12:10:27
URL: http://justmia.blogg.se/
Postat av: Diana

Jag är också super paranoid, nu kommer jag definitivt inte att åka till Thailand... är redan rädd för det sen tsunamin. Ångest... bomb ni oslo med...

2011-07-22 @ 19:11:15
URL: http://www.devilslaugh.blogspot.com/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0