Regnjackor / nya gardiner / lång katt / snickerskaka

Oh. Jag provade regnjackor på Ica Maxi. Den första var hejdlöst ful. Ingen bild på den med andra ord.
Den andra såg ut såhär. JÄTTESTOR. Jag kanske missförstod storleken "S", står det för "stor"?
Eller är det meningen att man ska se ut som ett helt tält? Jag vill vara snygg även när det regnar JU!


349 kronor kostade den iallafall, om någon undrar. Hallå Ica Maxi, gör ni XS också? Eller typ ännu mindre?

                        
Bytte gardin i köksfönstret. EN längd fick det bli. Blir lite mycket med turkost och dessutom ett rutmönster
bredvid mina djungeltapeter lixom! Flyttade även på "rullbordet" och med ens blev det mycket större här. 
 

MÅSTE köpa lite fler växter! Har endast tre stycken och den där ampelliljan i köksfönstret ser lite tanig ut...
Men jag har iallafall lyckats hålla den vid liv i snart 18 år!! Fatta vilken bedrift! Fick den när jag fyllde 9 lixom.
Så - en runda på Växtriket imorgon kanske? Eller kanske i övermorgon då jag har bärhjälp? ^^


Kolla vilken LÅNG katt jag har ibland!




Snickerskaka bakad och provsmakad! Faaabulous. Nu måste jag låta den vara så det finns någon kvar imorgon!!
 

Postat av: S.

den såg lite charmig ut på dig iallafall :P även om den var lite stor :D

2011-07-18 @ 07:57:29
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: ingrid

Hihi, snickerskaka. :)

Tack själv du sötnos, alltid roligare när man får sällskap på vägen hem med!

Vi hade en helt fantastisk dag igår, känns i kroppen idag. Stora gruskorn i ögonen när klockan ringde. Tecken på en lyckad gårdag om nåt :D

2011-07-18 @ 08:36:24
Postat av: Carro

Vad snyggt de blev med gardinen :), och guuud vad gott med snickerskaka.....

2011-07-18 @ 12:24:14
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: Natta

Fan jag och en kompis pratade om det här om dagen.. Och nu har du bakat det! vet du vad jag gör just nu? Jo jag bakar också det! ;)

2011-07-18 @ 14:56:47
URL: http://timeslikethese.devote.se
Postat av: Mia

På mitt jobbi Malung så var det så på arbetskläderna. Stor, Mellan, Liten.



höhö :D

2011-07-20 @ 15:39:40
URL: http://miaskriver.spotlife.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0