Fredagsshopping & att undvika regn.

Regn, regn, regn! Som tur var slapp jag regnet på min promenad. Men hade stövlarna på ändå. Ifall.
Och det blev jättevarmt! Ja jävlar. Tog bussen hem eftersom jag inte orkade gå hem med mina påsar,
tänkte käka lite och sen sticka ut igen. MEN. Himlen har blivit svart och nu SPÖREGNAR det verkligen.
Thank god att jag hann hem!!! Fan vad det regnar!! Det smattrar i hela huset! 

Aaaanyhow. På stan så var jag först på Arbetsförmedlingen för att signa under ett närvaropapper och
jag passade även på att berätta att jag fått erbjudande om ev. jobb, och frågade hur jag skulle gå till väga.
Det visade sig vara inte ALLS så krångligt som jag befarade, utan att jag isåfall fortsätter skicka in papper
och kryssar i rutor ifall jag skulle jobba vissa dagar, och om jag behövde prata med en handläggare och
få svar på frågor och sådär, så fanns det en kille där som jobbade hela sommaren (alla andra har ju
semester nu).
Skönt! Bara jag som ska komma på ifall det är nåt för mig, nu då? Iiiih!

Postade brevet till FK och sen var jag på Åhléns en sväng. Rea på typ ALLT, ta 3 betala för 2.
Jag köpte tre gardinlängder á 49 kronor styck, en bok för 39 kronor som blev gratis, och sen jättesöta
klistermärken som jag bara var tvungen att ha. (15:-) Well look at this!


                                    


På systemet blev det lite bubbel och så förstås några Bacardi Breezers Mango. Bästaste! En har jag lovat mig
själv att ta IKVÄLL faktiskt. Fredagsmyyys! Åsså popcorn. Tur att man hade lite sånt hemma, så man inte måste
ut i megaregnet. Det andra jag skulle kolla efter kan vänta till imorgon faktiskt.

Damn, jag behöver en ny dvd-spelare! Spanade in en på ÖB för 349:-.. och en ny TV skulle inte heller sitta fel,
men jag har ju en som funkar så den får nog duga ett tag till... : ) 
 



Postat av: Ida-Maria

"Mamman sa att jag var sjuk", vad handlar den om. Eller vem är författaren, blev nyfiken.. tänkte se om jag kan hitta den på biblioteket nämligen.

2011-07-15 @ 18:21:39
URL: http://idamariapenzes.blogspot.com/
Postat av: Lajl

ååh jag som köpte gardiner för 100kr/st idag o tyckte de va superbilligt så kommer du med halva mitt pris. lite fräckt. fast jag måste ju ha som är 300 på längden.. så de hade ändå inte gått.. suck.



ps: tycker du ska ta jobbet gumman. en rockbar? kan de lixom bli bättre??



förresten vad hände med de andra jobbet du hade på G?

2011-07-15 @ 18:22:21
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Lajl

sv: Försök bryta mönstert.. jag vet hela känslan o allt det där (jag är likadan).. men ända lösningen är att försöka bryta mönstert.. hur svårt det än är. lättare sagt än gjort, men bryta.. ett steg i taget.



2011-07-15 @ 18:41:30
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Maria.I

Det är klart att du ska ta jobbet Ida!! Det är väl jättebra för dig. Om inget annat kan du ju ta det och prova på det! Man kan ju alltid ångra sig om det inte fungerar! Kraam!

2011-07-15 @ 19:19:49
URL: http://innerligtjag.blogspot.com
Postat av: sandra

Hej! Tack för dina fina kommentarer.



Jag har ingen annan sjukdom än dom här panikångestattackerna jag fått senaste halvåret, dock vet jag ju inget om jag har ADHD, aldrig testats för det. Men har ena jävla humörsvängningar, usch. :/



Iallafall, dom kommer som en blixt från klar himmel ibland, annars börjar med att jag är svimfärdig, sen börjar jag se i syne, se dubbelt, blir okencentrerad. Får lock för öronen, sen känns det som hela kroppen briner, så svimmar man av nästan. Blir helt konstig och tror att man ska dö, man blir självmordsbenängen typ, man tappar andan, känns som någon stryper en.



Iallafall äter jag tabletter nu, ska öka dosen till 1 tablett om dagen i morgon (på min födelsedag även), så hoppas det kommer förvinna helt.



Jag hoppas du aldrig kommer få en attack som löser ut sig, när det väl börjar kommer det stanna ett tag , iallafall för vissa. Kram kram

2011-07-15 @ 19:59:03
URL: http://Sandielover.blogspot.com
Postat av: sandra

Hej! Tack för dina fina kommentarer.



Jag har ingen annan sjukdom än dom här panikångestattackerna jag fått senaste halvåret, dock vet jag ju inget om jag har ADHD, aldrig testats för det. Men har ena jävla humörsvängningar, usch. :/



Iallafall, dom kommer som en blixt från klar himmel ibland, annars börjar med att jag är svimfärdig, sen börjar jag se i syne, se dubbelt, blir okencentrerad. Får lock för öronen, sen känns det som hela kroppen briner, så svimmar man av nästan. Blir helt konstig och tror att man ska dö, man blir självmordsbenängen typ, man tappar andan, känns som någon stryper en.



Iallafall äter jag tabletter nu, ska öka dosen till 1 tablett om dagen i morgon (på min födelsedag även), så hoppas det kommer förvinna helt.



Jag hoppas du aldrig kommer få en attack som löser ut sig, när det väl börjar kommer det stanna ett tag , iallafall för vissa. Kram kram

2011-07-15 @ 20:05:54
URL: http://Sandielover.blogspot.com
Postat av: Emelie

Mamma sa att jag var sjuk är den bästa bok jag någonsin läst. Går inte att slita sig ifrån

2011-07-15 @ 20:18:56
URL: http://ebrathen.blogg.se/
Postat av: Caroline

Boken är jättebra, står i min bokhylla :)

2011-07-16 @ 11:34:04
URL: http://personligutveckling.blogg.se/
Postat av: Carro

Åh vilka söta klistermärken! Och vilka fina gardiner du fyndade :) Fina bilder på bella också, som vanligt :D

2011-07-16 @ 13:14:09
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: Emma

KUL med rea, måste ta en sväng förbi!! :) Föresten, nu har jag också skaffat blogg.. :)

2011-07-16 @ 17:26:30
URL: http://emmadavidssons.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0