Leo 6 år! (igår)

Jag har haft ryck under mitt högeröga i flera dar nu! Så jäkla stört! Hade så i vintras också -
jag tror det var i vintras iaf - och då höll det på nonstop i flera dygn och det kändes verkligen.
Och det kändes som om ALLA såg. Nu känns det inte alls, good god, men det syns! Hahaha!
Fattar inte varför, sist fick jag höra att det var sömnbrist vilket jag absolut hade då, men inte
nu heller? Jag har ju sovit massor... Jag garvar lite åt det, samtidigt som jag undrar vad fan
det är för något. Ryck ryck ryck ryck.

Tömde nyss ur mobilen på massor med bilder, de flesta hamnar nog i andra bloggen,
men här kommer lite bilder från Leo's 6-årskalas igår! Jag hjälpte Hanna lite med att fixa en
batmanbild på en av tårtorna, men det var lite svårt för "färgen" (glasstopping med lakritssmak)
lixom flöt ut... men det blev en batman iallfall, sen en massa saltlakritsströssel på det. Yummie!



                        

    Vi hade gått ihop och köpt ett Nintendo DS till Leo, som han önskat sig så länge! Glad blev han! : )



               Viggo skar en JÄTTESTOR tårtbit alldeles själv, sen åt han bara upp strösslet... ^^

                                   
                                                           Fiska godis, såklart!


Postat av: S.

Antar att kortet var ritat av dig? Grymt snyggt. Önskar jag också var så duktig på att rita. Jag kan rita en sträckgubbe! ^^

2011-07-30 @ 18:06:15
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Malin

IDA! Jag har hört att ryckningar i ögat är stress...men inte vet jag...xox

2011-07-30 @ 18:11:07
URL: http://jobacker.blogg.se/
Postat av: Miko.TaMpEr

Mhmm, the Batman cake looks really yummy. Damn, now I'd like to have birthday too, but I'll must wait till the end of December.

I really like the drawing. I don't know who drew it but (probably you? ^^).. whoever it was, it's great job :)

And the last picture, aww ^w^ Btw. I like your dress on first photo :)

2011-07-30 @ 18:14:50
URL: http://blowsight-cz-st.blog.cz
Postat av: Carro

Hoppas ryckningarna går över....



Men vad mysigt med kalas, och vilket snyggt kort! Du får göra ett kort till vår bebis också sen... lalalala :)))

2011-07-30 @ 21:19:05
URL: http://fluffybubble.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0