Balkonglördag.

♥ Självklart Åsa får du ta hur många bilder du vill, önskas de i större format så kan jag maila över! ; )
Underbar dag & kväll igår! Jag gör gärna om det så snart som möjligt, och då ska även JAG bada!!
 
Idag sov jag läääänge, hade svårt att somna inatt. Som vanligt. Och inte blir det lätt att vända tillbaka dygnet
när man sover till klockan 13 lixom? Fick ett mycket trevligt godmorgonsamtal på mobilen, har druckit kaffe
och solat och läst Hus & Hem på balkongen, och så var Emma här och lämnade tillbaka en kjol som hon lånat.
Klockan är 15 och det skulle regna och åska by now? Undrar om det kommer senare? Det är ju fan inte ETT
enda moln på himlen ens! Måste gå och handla kattsand och lite käk, då blir det kärringvagnen som sällskapar.
Min rygg är inte gjord för så tunga handlingar! Eve ville ses ikväll, och sålänge det inte blir regnoväder så är jag
villig att gå utanför dörren. Or else stannar jag hemma och håller katten i tassen medan det dundrar utanför. Burr.



Postat av: Maja Lilja

men mooh Ida! jag vill oxå har inloggnings lösenord till "hemliga" bloggen :(

[email protected]

2011-06-11 @ 17:18:37
URL: http://www.majalilja.com
Postat av: Åsa

Thank you, spank you ! ;)

2011-06-11 @ 20:32:03
Postat av: Carro

awh mys!

2011-06-11 @ 23:12:26
URL: http://fluffybubble.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0