En rätt bra måndag! (and counting)

Imorse vaknade jag av att lillasyster ringde, och bjöd mig med på lunch! Hon intog mitt hem medan
jag morgonkissade, tur att hon har egen nyckel.. ^^ Sen gick vi ner på stan, lunchade en massa sallad
på Wickmans, sen kaffe på uteserveringen (tyvärr i skuggan) och sen tog vi en liten sväng på stan,
inklusive SkoAugust där vi hälsade på Mia!



Min kamera har lyckats trolla bort två bilder igen, men jag är ändå glad för jag har bästa sällskapet hemma!
Och med anledning av det kommer det bloggas lite HÄR... : )
 

Postat av: Anna

Hej hej! Vet inte om min kommentar kom fram förra gången jag skickade eller så kanske du väljer ut såna som du ska skicka lösenordet till bloggen för att det är såna du känner:) Jag känner tyvärr inte dej, men jag har läst din blogg i något halvår eller till och med ett år kanske haha;) Tyvärr är jag jättedålig på att kommentera men jag diggar dig och din blogg och vill gärna hänga med om jag får! Är 23, bor i Karlstad och pluggar till sjuksköterska:) Ska bli bättre på att kommentera det lovar jag!

2011-06-13 @ 19:45:40
Postat av: mia

heja er som kom o muntrade upp min dag! efter er kom therese o karin, o sen kom maja.. alla hälsar på mia dagen liksom! HURRA! :D

puss!

2011-06-13 @ 21:47:30
URL: http://justmia.blogg.se/
Postat av: Frida

2011-06-13 @ 22:15:20
URL: http://pavlovna.blogspot.Co.
Postat av: Frida

Miffoinlägget jag gjorde nyss :( jag vill jättegärna läsa din hemliga blogg! Hade blivit glad för lösenordet! Puss!

2011-06-13 @ 22:17:27
URL: http://pavlovna.blogspot.com
Postat av: Angel

Hi again! I left a comment before, asking if I could have permission to see your other blog? I leave my email adress again : [email protected]

Thanks so much again Ida, hope you are well.

Angel xxx

2011-06-13 @ 23:00:40
Postat av: Vesna

Jag skulle ockaå vilja läsa den hemliga bloggen ;)

Jag heter Vesna, 25 år gammal bor i Stockholm tillsammans med min sambo och 9,5 månader gamla son :) Jobbar som förskollärare mitt inne i stan :P Åker dagligen förbi den pixliga ljusblå tbanestationen. Har i princip följt dig seda. HittaFisken-tiden@lunar :) många år mao.

Hoppas ni får en fin dag :)

2011-06-14 @ 15:15:46

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0