Rubrik.

Helt fantastiskt, Eve tog sig hit trots spöregnet! Hon kom hit och provade JÄTTEMÅNGA klänningar
och hittade tillslut en som var perfekt! Så den lånade hon... och lite accessoarer... och så drack vi
kaffe och glodde på asbra youtubeklipp. Såklart! På hemvägen slapp hon regnet. Tror jag.



Jag har tvättat klart och funderar på om jag ska gå och handla. Senare, kanske. Borde städa upp lite,
typ städa fram fotöljen i sovrummet som står så snällt där under alla kläder och inte säger nåt.

(DET GÅR INTE ATT LÄGGA IN BILDER, JÄVLA RUNK... ÅTERKOMMER.)
*äter upp de sista Maltesers:arna i ren protest*
 

Postat av: Eve

Snacka drömscenario liksom! INGEN klänning är DEN klänningen. Så bah: "men vad är det hääääär?"...och där var DEN! Jag visste att jag skulle hitta nån i din garderob! Så tack för lån....! När börjar festen? Haha

2011-06-23 @ 18:18:37
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: kattis

haha nee går inte för mig med :D

2011-06-23 @ 18:52:14
URL: http://hedstrom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0