Tack som fan!

Viiilken kvääääll! Jag & Mia & Magnus rockade loss på rockkaraoken! MINSANN! Mia & jag hann inte sjunga våra
sista låtar för att det stängde kl 1, fatta vilket TRYCK! Wohoo! Det var inte lika mycket folk som för två veckor
sedan, men det är ju lite längre ifrån löning nu... men ändå. Riktigt jävla kul hade vi. Trots att så många hoppade
av! Bu för er! Ni missade nåt! ^^ Men tack snälla rara LINA som skjutsade ner mig med sin GRÖNA bil! ♥ : ) 

                                    

Fick ett varmt välkomnande av Mr rockkaraoke-Marcus i micken när jag kom in - "Här kommer HON!"
Hahaha! Lovely! ♥ "Nu blir det bråk!" Njääähh.... men sång blev der. Fanimej.
Körde Toxicity som första låt och satte ribban för kvällen. ALL IN sa jag! : D



Mia & Magnus sjöng de också, och Marcus drog en pauslåt på POLSKA! Otippat.
Sen körde Mia & jag en duett på Rock the night! Woah-oh-oh-oooh!


                         

När det stängde så sällskapade vi hem ända till "min" rondell och sen fortsatte vi på skilda vägar, jag till fots
såklart, och de på sin LÅNGA cykeltur! Thank you guys för en smashingly awesome kväll! ♥


                                      
                                     

                                                              G O D N A T T !
 

Postat av: mia

TACK SOM FAN för en grym rockkväll! Hade askul! Synd för alla er som hoppade av, men vi klarade oss ju ändå! ^^

o herreGUD va jag ser ut som en gammal tant på kortet, det ser ju inte ut som jag.. pfft! men men, den BJUDER jag på! Puss på dig! <3

2011-06-16 @ 13:10:25
URL: http://justmia.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag laddar till den 29:e! :D haha då kommer vi kanske inte åka lilla ärtan, iaf inte hem ;) <3

2011-06-17 @ 22:14:39
URL: http://goldfiish.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0