Tvättstugegnällkärring / bröllops-emo

Alltså, jag brukar inte vara en såndär tvättstugegnällkärring.
Men OM man råkar spilla tre deciliter tvättmedel på golvet framför en av maskinerna,
SER man inte det då? Sopar man inte BORT det då? Nähänä. Nä men då gör jag väl det själv då.
(som höna-pöna sa när hon skulle baka den där kakan....) ^^

Kommer in i lägenheten igen, sätter på tv:n. 3:an on. "And noooow, what you aaaaall have been
waiting foooooor - Trista & Ryan's weddiiiing!"
Det här känns som en gammal repris, och jag tittar
inte ens på sånt (Bachelor / Bachelorette), men jag får ÄNDÅ tårar i ögonen direkt när jag ser honom
fria, när jag ser hur de tittar på varandra, och nu kommer de gifta sig och jag kommer grina som en
treåring. Fine by me. Jag är SÅ bröllops-emo.
  

Postat av: S.

Jag är emo över allt just nu. började gråta till "scatman" när den spelades på radio här om dagen :P

2011-06-12 @ 13:37:45
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: S.

Nej, inte direkt. utan jag har mens och blir hormonell. Nostalgitårar? :P

2011-06-12 @ 14:21:07
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0