Student 2011 (nope, not for me) ^^

Är hemma efter en heldag (typ) på stan, solen skiner, det är sommar och juni och jag spelar Maggio på
Spotify (jagkommerjagkommerjagkommerjagkommer) och känner mig betydligt gladare än föregående
dagar!! Vad kul att ni är så många som kommenterat sen igår! Jag kommer inte låsa min blogg helt, utan
göra som jag skrev i förra inlägget, göra en extrablogg som kommer vara lösenordsskyddad där jag kan
skriva obehindrat om mitt liv med min pojkvän... som jag alltså inte kan göra här. Den blir ett komplement
till denna, alltså. Det är tråkigt men samtidigt ett jättebra sätt, istället för att låta honom utebli helt.  

Här kommer dagens bilder! : ) Jag hängde med syster Åsa + systerdotter Linette + hennes kille Yebban. Yay!







              
                       Jag hade fixat bubbel med glittersnöre att hänga runt halsen på Oskar! : )




Tänk att det är ÅTTA ÅR SEDAN jag själv tog studenten!! Faaan vad tiden går fort! Och nästa år är det Linette's
tur, åh vad jag ser fram emot det! Då ska vi ALLA åka med i din kärra och du ska få ett disco du sent kommer
glömma, bästa Linette! : D Weeee ♥ Hihihihi. ALL IN!!


Efter allt studentjox så gick jag till banken - som var stängd - och sen till Soc - som också var stängt! Men HALLÅ!
Aja, vad göra. Jag drog en sväng på stan all alone, väntade på att Hanna skulle sluta och sen gick jag och fikade
med henne & Eve på Tammerfors! 



                  Hahahaha, asroliga visitkort som vi hittade... (som jag var tvungen att rita på)



Sen gick jag hemåt och kände att "den här dan får inte vara slut än" - och nu KAN det vara så att det lutar
åt utgång! Uteservering! YAY! Rockkaraoke, fast jag får inte ens sjunga. Vilket jävla antiklimax. Tjoho!




Postat av: Carro

vilken fin dag du verkar ha haft :) studenten.. känns long time ago asså..... ! :P

2011-06-01 @ 20:29:48
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: Helen.

kommer man få läsa de inläggen? om man typ lämnar ut sin mail lr nåt? :)

2011-06-01 @ 21:13:46
Postat av: Ems

Varför kan du inte skriva om honom? :( Man blir så glad av att läsa om er två! :) Ni är så söta ihop och det ger en hopp om kärlek! :) hihi Så jag hoppas verkligen att man får tillgång till extrabloggen :)

2011-06-01 @ 21:26:23
Postat av: Åsa

Halloj igen ! Du skulllle juuu inteee sjuuungaaa !!

Vi bestämde ju så :P

Nåja, inte lätt att hålla dig ifrån det ! Tack för att du hängde med oss idag :) Soligt värre blev det ju, och jag tror fan jag har för stora skor nu :D !!

Ses snart igen Älskade,

och JA, nästa år blir det studentfest a´la Grynet/disco/uppblåsbar/mest-runt-halsen-vinner upplägg !!! Mooohaaa.

Puss

2011-06-01 @ 21:40:26
Postat av: S.

Linette är så himla snygg! du med förstås ;)

2011-06-01 @ 21:51:11
Postat av: Mejlin

Ida, du får inte lägga ned bloggen! Jag tycker om att läsa den så mycket! Om den blir lösenordsskyddad får du gärna skicka lösen till mig :)

2011-06-02 @ 01:48:53

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0