Babysister.

En heldag med lillsyrran! Hon kom 9:30 imorse och gick hemåt strax efter klockan 18.
Efter att hon pluggat här ett par timmar så gick vi och sen-lunchade på Max. Hanna beställde ett salladshuvud!


Nääädå, en low-carb-burgare med kyckling, minsann! No bread!
Efter att vi hade käkat oss mätta så fanns det givetvis lite plats i dessertmagen (vi hävdar att alla italianos
blivit blessed med såna magar!!)
så blev det en lyxshake (Banana Split) som vi delade på vägen därifrån.
Vi tog en sväng på Växtriket, en sväng på Nightmare outlet, och slutligen Ica Maxi.

Hanna spiller!



                        
                                                                         ♥

Väldigt konstig skylt på Växtriket... "Du är vacker & jag är full"? Ehhh...? (och för många OCH!)
>>> "Johanna" upplyser mig om att detta är en låttext av Jakob Hellman. Nåja... ^^



På Ica Maxi köpte jag ett par skitsöta tygskor för 99 spänn! Woop woop!


 

Postat av: Karin

Hej Ida! Har följt din sedan lunarstorm tiden, sedan många många år tillbaka. Önskar mig gärna ett lösen, det känns okej för dig!



Kramar Karin

2011-06-16 @ 20:25:15
Postat av: johanna

precis. en textrad från världens bästa jakob :) http://www.youtube.com/watch?v=eXczIIAbzI0



(släpper du in mig på hemliga bloggen blir jag hur glad som helst.. har följt dig ett par år nu och man blir ju nyfiken... :) )

2011-06-16 @ 20:47:58
Postat av: johanna

ååh vilka söta! :)

2011-06-16 @ 21:08:57
URL: http://tigermysig.myshowroom.se/
Postat av: Carro

Hur många (eller få) år skiljer de på dig o Hanna? De måste va kul att ha en syster som är så pass nära åldersmässigt, för de e ni väl? :P Supersöta skor! och vad gott med shake!

2011-06-16 @ 21:25:45
URL: http://fluffybubble.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0