All out!

Ojojoj, det har inte blivit mycket bloggande alls på sistone!
Iallafall inte i den här bloggen... och det beror på att jag haft så fint besök i en hel vecka!
Happy happy. Men nu är jag solo sedan en timme tillbaka och tänkte ta tag i vardagsbloggandet igen.. ; )

Igår var vi förresten ute på All In igen, ett helt härligt gäng, och det var förfest med brädspel & drinkar
& ostbollar överallt & sexfrågor & frikort, och sen vidare till rockkaraoken och de FLESTA sjöng faktiskt!
T.o.m Ville... ; D Kvällen slutade med världens kortaste "efterfest" och sen avrundning på Donken medan 
det ljusnade ute. Underbart! Tack alla för en fin kväll & natt!

Min mobil dog typ före klockan nio - batteritorsk - så jag lånar gärna lite bilder av folk som tog! ; D
De här hann jag dock få:


                          Började hemma med lite fördrink & uppstyrning & allt det där...

                                  
        Sen blev det lite utomhushäng i närmaste park innan vi knallade upp till Eve, 30 meter bort.. : )








                               Jag köpte snacks. Eve hade inga skålar. Jag löste det ändå.



                   UPPDRAG: "Skriv något snuskigt på rumpan på den som sitter till höger om dig."



   OCH DÄR TOG MITT BATTERI SLUT, så här kommer en efterfest-på-McDonald's-bild från Eve... ^^



För resten av veckan (typ), och alla bilder från denna kväll, kika in i bonusbloggen ; ) You know where! ♥
 

Postat av: Maja Lilja

Du ska veta att jag saknar dig varenda gång jag surfar in här o där inte är något nytt inlägg ;) haha



Hälsa Eve att hon är dööö snygg i den frisyren!

2011-06-30 @ 18:10:39
URL: http://www.majalilja.com
Postat av: Eve

Tack som fan!! <3

2011-06-30 @ 20:41:31
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Carro

Looks faaaaab! :)) Kul kväll AB liksom :D

2011-06-30 @ 20:50:34
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: ingrid

Hey, I don+t know where. Tell me tell me! ;)

2011-06-30 @ 21:18:19
URL: http://youknowitalready
Postat av: SavageGirlie

I know where - men jag har fortf inte fått tillgång till sidan... Har följt ditt bloggande (sedan Lunar)i X antal år nu och tagit del av det du skrivit om kärlekslivets vara och icke vara (där jag bitvis oxå känt igen mig i mycket), så vill gärna fortsätta följa dina vägar inom kärleken o livet i övrigt:-) Hoppas jag får det:-) Kram på dig

2011-07-04 @ 02:33:16
Postat av: Mia

Wow vikken snygg och intressant blogg du har =D

2011-07-04 @ 21:12:40
URL: http://badkidney.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0