Söndagsfix och lördagsbilder.

Det här med att inte sova på nätterna måste vara min nya grej.
Igår natt - 3 timmar typ. Då hostade jag visserligen en massa.
Inatt har jag knappt hostat alls men det blev 3 timmars sömn igen!
Försökte somna om hela morgonen och lyckades väl, men det blev många
små korta sovtillfällen istället för ett långt. Så... det kommer nog komma
ifatt mig senare idag. (Eller typ redan nu, träffar VÄLDIGT många andra
tangenter än de jag SKA träffa.)

Ikväll åker jag till Stockholm, och jag har precis diskat. Fast inte färdigt.
I will. Det är inte så mycket kvar.... *sneglar på diskbänken*
Sen ska jag packa och duscha också, och kolla ut ett tåg.

Och slänga in bilderna från igår. Jaaaaaaaa!

Vi börjar @ Berg-Sundström Residence. Mamma Hanna & pappa Daniel skulle ut
och hoja med Lina & Martin så jag passade kidsen medan de var borta.




Efter några timmar kom de hem igen, och jag blev hemskjutsad av Daniel. I BIL tyvärr, haha! ^^
Sen när klockan närmade sig 17 så hade vi gathering med lite flickor i solen i Klosterparken!


                                              På MIN snygga filt, såklart! Det seeer ni väl.






                                                                                                        Den vita insekten!



     1) Mia & Maja kom förbi.               2) Emelia kom förbi med dricka.      3) Hanna spillde en hel cider i skrevet.


                        
                            Thessan i gå-på-krogen-kläder och Hanna helt utan byxor. Mohaha! ^^
 


Postat av: johanna

Värsta mysiga parkdagen/kvällen ju!

2011-06-05 @ 15:35:12
URL: http://tigermysig.myshowroom.se/
Postat av: johanna

sv: Of course! Ska måla sista lagret imorgon! Sen blir det bilder!

2011-06-05 @ 16:27:28
URL: http://tigermysig.myshowroom.se/
Postat av: Angelique

Åh just ja, om du ska skaffa privat blogg vill jag gärna läsa :) Har följt dig lite till och från sedan lunarstorm tiden ;) haha men är mindre bra på att kommentera.

2011-06-08 @ 04:31:34
URL: http://kinkykitten.nu

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0