Babe / lasagne / Mario / showträning

Jag TÄNKTE att jag skulle försöka få iväg ett blogginlägg igår, trots att jag hade company, men det
gick visst... sådär. Hahaha. Men jag fotade! Vi (hrrm, mest jag) gjorde en supergod veggolasagne!
Awesomeness. ^^ Och så spelade vi Mario typ HELA natten. Vilket jävla team vi är!


                                     




Fast det fick vi... för vi hade gått en vända i Fagerskogen på kvällen, lufsat runt i snön i mörkret. Haha!
Idag gick vi upp klockan 12:34 (ett-två-tre-fyra lixom) och käkade lasagnefrukost, segade, träffade Hanna
på bibblan, gick till Arbetsförmedlingen, och drack kaffe på Magnifik alla tre. Sen hemåt, och sen åkte han 
hem... medan jag styrde upp kvällens kläder till showträning! Vi fotades för tidningen och skulle ha på oss
"rätt" kläder... det blir nog snyggt! Förutom att jag var så jävla stressad på vägen dit och kom NÄSTAN sent
så jag kommer väl vara kanonröd i ansiktet eller nåt... faaaaaaan. Sen fick man knappt tillbaka andan heller
för det blev hårdkörning sen med en ny, riktigt ösig koreografi! Skitkul! Bästa låten också... ♥

Och nu har jag precis käkat nattpasta, sagt godnatt till min babe, och nu ska jag dyka ner i sängen!
För imorgon ska jag upp vid åttahalvnio, lyssna på babe på radio kl 9, och sen sticka iväg på möte.
Tjo! Det har jag inte alls lust med men jag har lite andra ärenden på stan också, så det är väl lika bra
att komma igång antar jag... Godnatt allihopa everybody! ; D
  

Postat av: S.

Lasagnefrukost.. haha, låter som det mest naturliga men samtidigt inte :P

2011-03-16 @ 09:25:07
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Åsa

Veggolasagne, Supergott ! Har faktiskt gjort det själv några gånger, trots att vi är meatlovers ;P . Är jättegott ju. Lite svårt bara nu, att lixom peta bort lasagneplattorna, du vet... ha ha.

Anyway, man märker verkligen när du har herrbesök hemma, det syns på din blogg ;) Hallå.. . e k o ..

Bra att ni är upptagna!



Hoppas jag kan avverka sista hemmadagen med grabbarna idag, så jag kan slänga iväg dem till skolan imorrn. Man får ju absolut inge gjort när man

är hemma med sjuka barn :/

Så, ha det bra idag, så hörs vi. Puss Åsa

2011-03-16 @ 09:40:40
Postat av: Eve

sv: HAHA BRA IDA!!!!

2011-03-16 @ 10:57:01
URL: http://eveseden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0