Balkongkatt / idiotnatt

Men SNAAAARK!! Jag är så jävla trött! Fick jag NÅGON sammanhängande sömn inatt som översteg en timme
eller? I don't thinxo!! Och så ska man upp nio. Fantastiskt. Snoozade till kvart över. Jävla dumma kropp.
Jävla dumma mig som bara glömmer bort att ringa och be om nya sömntabletter. Jag orkar inte ha fler sånahär
nätter! Orkar inte! Men solen skiner och jag känner mig - trots min enorma orkeslöshet - rätt glad. Men inte pigg.
Om lite drygt en timme ska jag gå hemifrån för att spendera några timmar på stan och fly:a / biljett:a.

Balkongdörren är öppen och Bella njuter som fisken i vattnet katten i solen.

          
                                   
                                   

Postat av: Herman

Du vet att man be om receptpåfyllning via internet, va?

Bit av en kaka, som vi säger på munkan.

2011-03-26 @ 16:42:52

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0