Brunch, eller nåt.

Åsa - don't you worry, den där jättebiten jag fick med mig hem räcker åt oss båda! ♥

Hihi. Klockan är 14:36 och jag är nyvaken. Mohahaha. Eller alltså jag gick upp KVART ÖVER så jag har
redan varit vaken i tjugo långa minuter! Fniss fniss. Ska käka frukost och piggna till (?) i soffan och sen
ska jag ta några ryck med städning. Ikväll, eller rättare sagt inatt, kommer min babe hit! Wohoo! ♥
Men eftersom jag varit beredd på besök ända sen i tisdags så är det faktiskt rätt städat ändå. Skönt.

Fan, den där smörgåstårtan känns mer lockande än en messmör-smörgås.... but I wont touch it! Aaah!
 


Här kommer förresten en bild från igår som jag - som förvarnat - snor av Mia!  (längst till höger) ♥


Postat av: Mia

Vilket jävla vargflin egentligen. Sjukt osexigt :D

2011-03-13 @ 19:05:08
URL: http://miaskriver.spotlife.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0